Malden International 2008

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door arno888, 27 dec 2007.

  1. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    3 keer? Ligt eraan of je voor of na de wedstrijd bedoelt ;) hahaha
    Wordt een mooi dagje als ik nu zo naar buiten kijk.
    Handschoenen zijn idd misschien ook wel handig...


    ps: Leon, je staartje is nu wel rocksolid, maar ook 19 gram... :( je kan dus zeker weten wel vliegen, maar neem ook wat extra lood mee...
     
  2. Theo

    Theo

    Lid geworden:
    3 sep 2002
    Berichten:
    3.060
    Locatie:
    Annen
    De reset bleek wel nodig. Ik kwam er achter dat ik de accu's met daaraan het lood geplakt tussen de modellen gewisseld had en daardoor lag het CG helemaal verkeerd. Tevens wat vreemde instellingen ontdekt. Ailerondiff bijvoorbeeld.
    Vanmiddag zo'n 3 uur lang staan te smijten en dat ging stukken beter dan afgelopen zondag. Direkt mijn taak maar gevlogen. Erg vervelend al die 1:50 en 2:45 :neutral: Daar verlies je heel veel tijd mee.
    Geen topscore maar een heerlijk dagje waarbij menig belletje in goed gezelschap van wat buizerds is uitgedraaid. Heerlijk!!!

    Alles staat aan de lader en ben er helemaal klaar voor!
     
  3. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Zo, kom net uit Malden. De Engelsen Nick Chitty en Lorry Green zijn al gearriveerd en ik dus even met ze gaan vliegen.

    Wind was geen probleem voor ze en dat stond er. Een vrij harde wind en erg turbulent. Slechtste tijd bij mij was 31 seconden en dit was een volle worp. De beste vlucht was boven de 5 minuten. Na een half uur hadden de 2 Engelsen het wel gezien, ze wilden hun kisten heel houden. Zelf heb ik nog een half uur meer gevlogen. Maar leuk was het niet.

    @ Alex, ze hebben nu al belangstelling voor je model. Eigenlijk kon ik mijn modellen met moeite mee terug krijgen. Dus goed je best doen morgen. Ik heb je de hemel ingeprezen en uitgelegd dat het een compleet molded model is.

    Loet
     
  4. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Loet, staat de blaster er ook bij ;-)?
     
  5. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Jazeker, als 1 van de 5.

    We vliegen toch 5 ronden??

    Loet
     
  6. de materiaalverzamelaar

    de materiaalverzamelaar

    Lid geworden:
    27 sep 2006
    Berichten:
    1.234
    Locatie:
    Rotterdam
    Raymond,

    Vergeet niet dat Loet van origine F2D vlieger is ;)

    5 modellen is niets vergeleken met wat hij meeneemt naar een combat wedstrijd :D

    Ik begrijp dat hij de Blaster voor je mee neemt, goede keuze...
    ga je veel plezier van hebben.

    Cheers

    Bart
     
  7. Theo

    Theo

    Lid geworden:
    3 sep 2002
    Berichten:
    3.060
    Locatie:
    Annen
    Ik snap niet waarom die stofzuiger mee moet.


    Ik heb het ide dat er morgen weer veel materiaal van eigenaar wisselt :rolleyes:
     
  8. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Ik ben verantwoordelijk voor start/landingsterrein en dat moet er mooi bijliggen.

    Tot morgen,

    Loet
     
  9. Fotor

    Fotor Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 sep 2006
    Berichten:
    5.899
    Locatie:
    Hillegom
    Ik proef bij veel mensen een kleine hiep-hiep-hoera-we-kunnen-ons-weer-uit-gaan-leven stemming. Alle ingredienten zijn er dan ook naar: eerste wedstrijd, veel deelnemers, veel nieuwe spullen gebouwd, prima weersvooruitzicht (ik heb vandaag ook aardige bellen gehad).

    Ook ik heb er zin in:yes:.
     
  10. Frans Bal

    Frans Bal PH-SAM

    Lid geworden:
    16 apr 2005
    Berichten:
    2.830
    Locatie:
    Vlaardingen
    Als de oven mee gaat hebben we ook een plek om op te warmen.
     
  11. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Wie neemt het verlengsnoer mee, en denk er aan het is 380V en uit stamt uit 1930.
    Het heeft even geduurd en ik vroeg me af wie het zou opvallen.

    Loet
     
  12. henkp

    henkp

    Lid geworden:
    6 mei 2004
    Berichten:
    98
    Locatie:
    Duisburg (D)
    Aan alle een goed vliegen en veel plezier en mooie vluchten morgen.
    Kan jammer genoeg morgen niet.

    CU Henk
     
  13. arno888

    arno888

    Lid geworden:
    12 mei 2006
    Berichten:
    3.469
    Locatie:
    Selfkant-Tüddern Duitsland
    Hallo,

    Het ziet er inderdaad zo uit dat we morgen een prachtige vliegdag gaan krijgen. De wind gaat flink afzwakken, s'morgens vroeg zal het nog wel flink koud zijn maar wat later op de dag zal het zonnetje veel goed maken.
    Om de kouwkleumen wat tegemoet te komen krijgen jullie bij de inschrijving allemaal een kop koffie met een echt stuk Limburgse vla aangeboden........

    Hopelijk maakt dat het wat aangenamer, want daarna is het smijten geblazen !

    Arno
     
  14. sietse

    sietse

    Lid geworden:
    19 aug 2004
    Berichten:
    4.797
    Locatie:
    Den Haag
    sow, net leuk verjaardag van me vader gevierd, hoop dat alles morgenochtend een beetje weg getrokken is :D. hahaha.
    winddichte handschoenen zijn ingepakt, komt koud, windstil, mooi weer aan! Heb er zin in!
     
  15. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Wij hebben geen verjaardag gevierd maar wel gedaan alsof, dropwodka met peper, wie verzint zoiets??

    Loet
     
  16. allrounder_w.l.c.

    allrounder_w.l.c.

    Lid geworden:
    8 feb 2007
    Berichten:
    295
    Locatie:
    Lent - Nijmegen
    en en en..

    zijn er al foto's klaar?
    wie van team holland heeft het goud gewonnen?
    hoe waren de bellen enz enz enz

    wil alles weten :D!

    gr niels
     
  17. ShadowX5

    ShadowX5

    Lid geworden:
    18 jun 2007
    Berichten:
    35
    Locatie:
    Sint-Oedenrode
    Ik was er rond de middag gaan kijken, stralende blauwe lucht, een zuchtje wind, prachtig weer om te vliegen. s'middags voldoende thermiek, ik heb diverse modellen ophoog zien draaien.
    Ook leuk om langs de modellen te wandelen en dan kom je links en rechts exemplaren tegen die je hier op het forum ziet ontstaan.
    Er waren diverse modellen in actie, zoals: Twisters, Aspirin, Tantalus, Long shot, team Stobel en een team van Decker-planes met de nieuwe Bonsai.
    Volgens mij heeft een van de Duitse heren de wedstrijd gewonnen, maar ik kan me vergissen. Hij vloog met een SALpeter. Veel gezien, bekeken, genoten, een leerzame middag.
     
  18. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Ja, de foto's zijn klaar. Maar we vertellen helemaal niets op dit forum. Het komt allemaal op een apart Malden-forum dat alleen toegankelijk is voor de deelnemers.
    Ik wil wel wat kwijt over de bellen, ze gingen meestal omhoog.

    Loet
     
  19. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    prijs

    Een oproep aan Jaap Braam. Ik heb een prijs voor je in ontvangst genomen. Het is een Spinnin Birdy. Zelf heb ik zo'n Mini model 2 maanden geleden besteld omdat het gewoon een erg goed model is en vandaag gekregen.
    Jij wint hem dus gewoon.:bday:

    Stuur me even een PB-tje, kunnen we even bekijken hoe die van mij naar jou komt.

    En Peter Aanen heeft gewonnen. Alex Hoekstra 2 en Henrik Vogler (D) 3.

    De andere verhalen en foto's moeten nu even van de andere aanwezigen komen. Wij zitten aan de dropwodka met peper.

    Loet
     
  20. Alex Hoekstra

    Alex Hoekstra

    Lid geworden:
    26 dec 2006
    Berichten:
    1.543
    Locatie:
    Hurdegaryp
    even reclame maken

    [size=+10] Twister verslaat Stobel, Aspirin en Salpeter[/size]
    3 Twisters in de wedstrijd eindigen bij de eerste 5 en als Arno niet iemand voor zijn poten had gevlogen(mij) was het waarschijnlijk 1,2 en 3 geweest.
     

Deel Deze Pagina