E
Evodriver
Guest
Dat kan kloppen, Michael, maar waar het om gaat, is dat de meeste gewoon wat aanklooien qua rijden, en toch zo hard mogelijk willen gaan. Heb ik respect voor, maar is mijns insziens wat nutteloos en saai.
Er zijn uitzonderingen die ons bijhouden, maar de meesten rijden dan niet volgens de regeltjes. Pionnen afsnijden en dergelijke. Zo houd ik zelfs de Europees kampioen bij... Zoals ik zei, niet iedereen, maar de meesten wel. Je kan zelf ook vast wel enkele voorbeelden noemen. De meesten stoppen ook met rijden, als wij even rijden, jammer genoeg. Want met meeknallen leer je het best, afgezien van trainen op het circuit.
Goede tuning brengt ook wat trouwens. Een motor kan snel lopen, maar meer heb je aan nuttig vermogen. Een motor met een rechte koppelkromme, zonder gaten of pieken in het vermogen. Heb overigens al veel gehoord en gezien qua tuning, maar 2 spoelpoorten viind ik vrij uniek. Zal blijkbaar zijn nadelen hebben, anders deden de echte tuners het ook wel.
Welke uitlaat en luchtfilter heb je erop steken? Goede koppeling doet ook veel trouwens.
Er zijn uitzonderingen die ons bijhouden, maar de meesten rijden dan niet volgens de regeltjes. Pionnen afsnijden en dergelijke. Zo houd ik zelfs de Europees kampioen bij... Zoals ik zei, niet iedereen, maar de meesten wel. Je kan zelf ook vast wel enkele voorbeelden noemen. De meesten stoppen ook met rijden, als wij even rijden, jammer genoeg. Want met meeknallen leer je het best, afgezien van trainen op het circuit.
Goede tuning brengt ook wat trouwens. Een motor kan snel lopen, maar meer heb je aan nuttig vermogen. Een motor met een rechte koppelkromme, zonder gaten of pieken in het vermogen. Heb overigens al veel gehoord en gezien qua tuning, maar 2 spoelpoorten viind ik vrij uniek. Zal blijkbaar zijn nadelen hebben, anders deden de echte tuners het ook wel.

Welke uitlaat en luchtfilter heb je erop steken? Goede koppeling doet ook veel trouwens.