En we hobbelen weer voort richting de finish. Nu ik richting einde ga word ik altijd een beetje onrustig. Ook ben ik met nieuwe zaken bezig.
Stickeren hoort ook bij de afbouw. Ik wil het op deze truck een beetje rustig houden... Voor mijn doen dan.
Ook in het dak een beetje opgeruimd en kabels gebundeld en samen gevoegd. Even goed nadenken wat samen met wat moet branden.
Ik heb hier ook weer gewerkt met de Wago klemmen. Deze werken toch echt wel goed en als je de ruimte hebt een aanrader. In dit geval had ik bijvoorbeeld het dak helemaal gemonteerd en vastgeschroefd. Doordat de lichtbak echter toch te veel op de zonneklep drukte ging deze los.....
Moest dus het dak er weer af, helemaal eraf. Dan is klik klak binnen 30 seconden ook alles weer los. Je kunt natuurlijk ook hier een stekker solderen maar dit gaat sneller en ook als ik een keer wat wil aanpassen is het zo gedaan.....enne voorraadartikel bij mij.
De beloofde kentekenplaten.....en voor de puristen geboortejaar, een B, initialen en huisnummer.
en heel veel draden! Ik moet zeggen dat is me weleens slechter af gegaan. Dit is voor mij, naast de Cascadia, denk ik de truck met de meeste draden. Ik had alles per subgroep heel goed opgeschreven en het was eigenlijk in 1x goed aangesloten. Alleen in de zender werkte niet alles goed met de multiswitch. Dus de programmering van de Beier wat aangepast aan de zender. Ook hier kan ik alleen maar de tip geven; goed noteren, consequent kleuren gebruiken en testen testen testen tussendoor.
Het monteren van de cabine was nog wel een dingetje. Doordat ik de Beier SFR in het midden had en de D-sub stekker aan de cabine ook was het allemaal wat "dik" in het midden. Toch nog wel weer bezig geweest met wat kabeltjes omleggen en de stekker houder nog wat kleiner gemaakt. Dit is een fase waarin je 4 handen zou willen hebben. Met gelakte en gespoten onderdelen lekker langselkaar rossen zeg maar. Hier dus ook geen foto's van gemaakt.....Maar gelukt uiteindelijk!
De kist achterop biedt ruimte aan 2 accu's, de schakelaar en de programmakabel van de SFR-1 van Beier.
Tja, en dan is er het moment....Testen en alles doet het! Trailers erachter en alles doet het. Toch wel altijd weer een momentje vind ik.
Er is nog 1 onderdeel onderweg vanuit China maar dat komt dan nog. Is een optisch iets voor de achterkant. Die is nog wat kaal. Ook de spatlappen achter krijgen nog een stickertje denk ik.
Maar wat meer foto's gemaakt. Ook met de beoogde trailers voor deze truck.
Moi leu, good goan!
Binnenkort evenementen en als ik de Arocs voor die tijd nog verkoop heb ik in ieder geval nog wat te rijden

Denk dat de eerstvolgende Youtube film van mij een wat groter MAN gehalte heeft.