Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb helemaal geen kisten meer. Zet de truck op de plank in de auto. Althans dat is de bedoeling om het zo te gaan doen. Thuis staan ze op de plank in de slaapkamer.
Ben je niet bang als je een noodstop moet maken, dat het model toch uit de plank wipt, of ga je de modellen nog vastzetten.trialrolf zei:
En deze gaat nergens meer heen. Mogelijk komt er nog een borging of bandje overheen. Ik stapelde in het verleden mijn vrachtwagens toch al niet op elkaar en heb ik mijn auto op zich ruimte genoeg. En als ik met mijn auto over de kop sla dan is een truck in een kist ook kapot. Thuis staan ze op het schap en deze platen nemen minder ruimte in dan 2 kisten.
Bij een noodstop denk ik niet dat ze uit de houders komen.
De planken pak ik zo op. Zit een randje onder dus kan er met mijn poezelige vingers onder komen. Dat is niet onhandig denk ik zelf. De planken zijn groter dan de vrachtwagen dus zouden niet tegen elkaar aan moeten komen. De kofferbak in mijn auto is antislip zeg maar. Bovendien kan ik ze wel zo neerzetten dat ze niet gaan schuiven. Heb een Citroen Grand Picasso (7 zitter) dus op zich ruimte zat en geheel vlakke laadvloer ook met beide rijen stoelen plat.
Wil het zo gaan proberen. Mogelijk nog een borging maken maar eerst donderdag eens uitproberen met de avond rit.
Enne....vaak bu'j te bange!
Over veiligheid bij aanrijding, ik hoop dat je een scheidingswand hebt tussen jouw stoel en de losse modellen op de laadvloer. Anders ligt de hele boel bij jou in je nek als het fout gaat. Maar laten we er vanuit gaan dat het nooit gebeurd.Enne....vaak bu'j te bange!