Kijk die Arjan gelukkig zijn!! Mooi man, ga je veel plezier aan hebben! Als je hem nog een keer bij Aldi of Lidl kunt scoren dan heb je ook nog een extra zaagblad
Ik moet nog even wat plaatjes plaatsen van de kist. De deuren zitten nu even provisorisch aan elkaar met ducttape. Hier komt nog een nettere oplossing voor met scharniertjes. Het heeft echter toch nog wel wat voetjes in de aarde gehad om alles netjes recht en de magneetjes uitgelijnd te krijgen. Dus nu eerst even zo en bij een volgende lijmsessie de definitieve oplossing.
In het midden in dat gat komen dan de lucht/electrische nep aansluitingen want.....Beier! Zooom Zoooom, beam me up Scotty!
De MAN gaat ook een grote knul worden want hij krijgt zijn hogere (niet het hoogst leverbare) dakkie met spoilert. Ook wil ik natuurlijk weer wat meer unieks hebben (dat platte dak zag je ook al niet veel) Dus moet de MAN een lichtbak hebben.....Nee het is geen Scania!!!! Je ziet het eigenlijk nooit maar waarom niet? In al die You tube filmpjes die ik heb gemaakt en gekeken heb ik het geloof ik 2x gezien en mogelijk dezelfde MAN. Voor de rest alles tussen 2 en 8 schijnwerpers of kaal. Dus gewoon proberen.
Voordeel van een 3D printer is dat je met een uurtje zo'n ding hebt liggen, althans het bakkie, en je kunt passen en meten. Wel van Thingiverse gehaald (Danke Thomas!) en qua maatvoering aangepast. Het "glas" ga ik met heel dun styreen doen. Dat is onderweg.
Hier een wat kleinere met chroombeugel en 2 lampen.
Hier een wat grotere zonder lampies en chroom maar met de puppekes.
Ik denk dat dit mijn uitgangspunt gaat worden. Nu nog een aanpassing aan de bak zodat ik de Bibendums eraan vast kan maken.
De zwaailampen staan op het dak. Om dan toch nog wat meer lampen boven voor te krijgen heb ik nog een ideetje....... Volgt later!