Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel voor die lovende opbouwende kritieken..... ik wist niet dat het de bedoeling was om mensen hier af te branden.... maar goed ik weet nu dat het daarom een forum is en dat je dat mag verwachten...echt top.....
Ik kan mezelf best voorstellen dat iemand zich niet in mijn ideeen en bouwmethodes kan vinden.
Dat er kritiek zou komen oke ook geen probleem,maar op deze manier kan je niet meer spreken over opbouwende kritiek.
De twijfel om een bouwverslag te beginnen hier was er toch al omdat er in het verleden al meer van zulk soort opmerkingen gemaakt zijn.
Ik dacht probeer het gewoon hier en ik heb gelukkig ook veel kunnen leren van mensen die er op gereageerd hebben die wil ik ook bedanken hiervoor.
En verder jammer maar helaas dat het weer eens duidelijk is dat er mensen zijn die minder sociaal zijn en zich op zo'n manier moeten uitlaten.
Maar dat zullen ook wel de mensen zijn die nooit iets fout doen en altijd perfect bouwen....
Hallo allemaal!
Normaal wil ik niet reageren op die negatieve shit. omdat ik vind dat dit het forum niet te goede komt.maar.......
Ik ben het helemaal met je eens @Edwin de B, ik zou dan ook een aan de moderator willen vragen, eindelijk eens een keer op te treden tegen het afbranden van mensen die hun best doen, en ook de moeite doen om een bouwverslag bij te houden. ipv alleen maar roepen FOEI!! niet doen, etc....
Tuurlijk kun je het niet mooi vinden, maar dat kun je ook normaal zeggen ipv iemand bij zijn enkels aan toe af te fakkelen. maar dit is natuurlijk wel heel makkelijk, of eigenlijk zoals ik het wil noemen eerder arrogant asociaal en nog meer worden die ik hier beter niet kan noemen.
Verder wil ik er geen woorden meer aan vuil maken!
@Edwin de B ga lekker door met bouwen en doe vooral wat JIJ leuk en mooi vind!! en laat je niet beïnvloeden door anderen met al hun negatieve meningen!!
Groet,
Koos