marder vragen

• Topicstarter Topicstarter nismo46
  • Startdatum Startdatum
en nog ff wat anders

de K&n filters zijn als het goed is ontluchtingsfilters.

de filter van TwinAir laten volgens de geleerden ook meer lucht door dan de k&n filter

8)

madmully zei:
en nog ff wat anders

de filter van TwinAir laten volgens de geleerden ook weer lucht door dan de k&n filter

8)

de k&n filters van 1/10 auto's zijn ontluchtingsfilters, ik blijf verder gewoon bij k&n is hier goed te verkijgen anders moet ik helemaal naar pitstop voor dat filter

nismo46 zei:
de k&n filters van 1/10 auto's zijn ontluchtingsfilters, ik blijf verder gewoon bij k&n is hier goed te verkijgen anders moet ik helemaal naar pitstop voor dat filter

Die grotere zijn ook ontluchtingsfilters, maar doe eens lekker eigenwijs en gooi er een K&N op.. niet hier weer komen janken als er straks een keer zand in je motor zit.....

Doe het toch in 1 x goed en koop een R&N tuning filter bij Pitstop en als je die niet betalen kan, snap ik niet dat je een marder rijdt 8O

nismo46 zei:

Die grotere zijn ook ontluchtingsfilters, maar doe eens lekker eigenwijs en gooi er een K&N op.. niet hier weer komen janken als er straks een keer zand in je motor zit.....

Doe het toch in 1 x goed en koop een R&N tuning filter bij Pitstop en als je die niet betalen kan, snap ik niet dat je een marder rijdt 8O

nismo46 zei:
madmully zei:
en nog ff wat anders

de filter van TwinAir laten volgens de geleerden ook weer lucht door dan de k&n filter

8)

Wel eens gehoord van online bestellen ?

corvette zei:
nismo46 zei:
madmully zei:
en nog ff wat anders

8)

Wel eens gehoord van online bestellen ?

Wat is dat online bestellen? :P

Maar ff zonder dollen bij www.bigscale.nl kan je ze ook krijgen.
Staan niet op de site, maar hij heeft ze zeker

[quote="Rene K

Doe het toch in 1 x goed en koop een R&N tuning filter bij Pitstop en als je die niet betalen kan, snap ik niet dat je een marder rijdt 8O[/quote]

wie zegt dat ik die niet betalen kan? dat slaat echt weer helemaal nergens op.

en waarom zal een k&n niet goed zijn? de halve wereld rijd ermee.

De halve wereld gebruikt ook Microsoft producten..................... :D :D

Maar men gebruikt een K&N omdat er tot voor kort niks anders was.
Maar als je het niet wil geloven, dan koop je toch lekker een K&N.
Je bent gewaarschuwd. :D

Ik heb al heel lang een K&N en heb nog geen zand in mijn motor gehad :wink:
Het betekend niet dat een K&N altijd zand doorlaat :wink:

Back