[ MAXA 4e ]

Discussie in 'F5J' gestart door jorrie, 26 dec 2014.

  1. jorrie

    jorrie

    Lid geworden:
    2 jul 2009
    Berichten:
    649
    Update :

    Nou, de levertijd is inmiddels 1,5 maand voorbij en de communicatie is ook niet al te best.
    Ik ben er behoorlijk klaar mee en ben ook niet meer bereid de originele prijs voor het model te gaan betalen, als deze al komt.

    Ik las eerdere berichten over vladimir dat hij vrij slechte klantenservice heeft, echter waren deze uit 2009.
    Status nu is dat het model nog steeds niet in mijn bezit is en al 1,5 maand geleden aan zou komen in Frankrijk.
    Hebben jullie nog alternatieven die op dit moment wel goed leverbaar zijn?

    Aangezien ik nog geen aanbetaling heb gedaan kan ik nog zo mijn plannen wijzigen, het staat me behoorlijk tegen en dat is dan ook genoeg reden om alsnog voor een andere kist te gaan als ik na mijn laatste mail geen uitsluitsel krijg.

    Mocht het model nog wel komen dan zal mijn extra wachttijd gecompenseerd moeten worden met een flinke korting, anders houden ze het toestel maar lekker.
     
  2. Justus

    Justus

    Lid geworden:
    8 okt 2003
    Berichten:
    4.424
    Locatie:
    Rijnsburg
    Heeft hij levergarantie gegeven dan? en wat kan je verwachten zonder aanbetaling? Ik denken niet dat die jongens zo'n kist met vette korting weg 'geven' en aangezien de crisis voorbij is en er een ware run op die dure bakken is hebben ze het drukker dan ooit
     
  3. arno888

    arno888

    Lid geworden:
    12 mei 2006
    Berichten:
    3.469
    Locatie:
    Selfkant-Tüddern Duitsland
  4. Lyckele

    Lyckele

    Lid geworden:
    20 okt 2007
    Berichten:
    3.398
    Locatie:
    Alphen aan den Rijn
    Wanneer besteld en met welk levertermijn?
     
  5. Rick NL

    Rick NL PH-SAM

    Lid geworden:
    18 apr 2008
    Berichten:
    4.054
    Locatie:
    Gouda
  6. jorrie

    jorrie

    Lid geworden:
    2 jul 2009
    Berichten:
    649
    Hyper flight is veel te duur maar thx voor het posten.
    Ik ken de bekende adressen en zijn allemaal vrij aan de prijs.

    Het model is nog steeds niet binnen, ultimatum gesteld als ik dit weekend niks concreets hoor met goede afspraken dan zoek ik een ander model.

    Zijn er modellen die zoals de MAXA de vleugel op een "steun" verhoging hebben liggen? dit vind ik esthetisch erg mooi, de vleugel in de romp valt me visueel erg tegen bij alle modellen die ik zie in F5J category.

    Nu maar weer opnieuw opzoek naar een model
     
  7. DirkSchipper

    DirkSchipper Forum veteraan

    Lid geworden:
    7 jun 2005
    Berichten:
    6.318
    Locatie:
    Utrecht
    Supra van Mark Drela.
     

Deel Deze Pagina