maxxtrax 680 ac+

Heeft iemand ervaring met de maxxtrax 680. Ik heb mijn nimh accu op aangesloten en enkele dingen ingesteld, maar hoe weet ik of hij echt aan het laden is. Hij geeft dat volgens mij nergens aan ???

Iemand enig idee?

gr. vinny

Heb hem zelf sindskort ook, top lader!
Accu aansluiten -> nimh charge -> laadvermogen instellen -> en meest rechtse knop (enter/start) inhouden. Vervolgens zal hij beginnen met laden.
Je ziet dan de laadtijd, en hoeveel dat hij in de accu aan het stoppen is.

Ja nu zie ik het. Als je de knop ingedrukt houd zie je idd alles. Begint hij ook dan pas met laden? Als dat zo is ben ik de hele dag aant laden voor niks, Echt snugger van mij, not.

Bedankt voor de info!!

Ja nu zie ik het. Als je de knop ingedrukt houd zie je idd alles. Begint hij ook dan pas met laden? Als dat zo is ben ik de hele dag aant laden voor niks, Echt snugger van mij, not.

Bedankt voor de info!!

Inderdaad! Dan begint hij pas met laden..

Ik heb vandaag een maxxtrax 680 AC+ gekocht, hierbij ook 2 maxxtrax 3200 lipo accu's.

Nu wil ik ze op gaan laden maar moet ik dan enkel de grote stekker aansluiten? Want die verkoper zei dat ik ook die kleine moest aansluiten.
(Er zat ook wel een guide cdrom bij, maar daar staat helemaal niks op!:bad-words:

Hieronder een link naar een plaatje, zodat jullie weten welke kabels ik bedoel
http://www.2brothersrc.com/pictures/pro_mxx-105_hardcase_lipo_accu.jpg

Beide aansluiten, het blokje (balance stekker) kan direct in de lader (zie zijkant). De Traxxas stekker kan aan de bijgeleverde stekker worden gestoken, welke vervolgens weer in de lader gedrukt kunnen worden. Uiteraard + bij + en - bij -.

Ik heb ook die oplader. Probeer mijn accu op te laden maar snap er echt helemaal niks van! Kan iemand me helpen?

Op de bijgeleverde CD staat een stap-voor-stap instructie hoe je het eea kan laden. Heb je die al bekeken?

Uiteraard heb ik die in de pc gedaan toen ik geen handleiding zag.

Helaas stond er helemaal niks op de cd rom....

ja ik heb die ook goed bekeken. Maar ben net nieuw in de elektrische RC wereld... moet allemaal dingetjes weten met ampère etc. ik heb alleen nog maar de accu die standaard bij de e-revo geleverd werd.

Heb hem zelf sindskort ook, top lader!
Accu aansluiten -> nimh charge -> laadvermogen instellen -> en meest rechtse knop (enter/start) inhouden. Vervolgens zal hij beginnen met laden.
Je ziet dan de laadtijd, en hoeveel dat hij in de accu aan het stoppen is.

maar wat is dan de laadvermogen voor een standaard accu van de traxxas e revo 1/16 vxl??:help:

Niet goed genoeg. Lees nou eens vanaf pag 157 :rolleyes:

Klik nou eens op die link on bovenstaande pagina! en dan op pag 157:pc:

----------------------------------------------------------------------

zal niet lukken, ik heb de cd-rom en daar zitten maar 80 pagina's op.

Uiteraard heb ik die in de pc gedaan toen ik geen handleiding zag.

Helaas stond er helemaal niks op de cd rom....

Niets :confused::confused: ? Maar wel 80 pagina's info...?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back