Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
marco_leeflang zei:Kwijl, Kwijl zeer strak.
wordt dit niet nat gefreest?
Herbert zei:wat is de inhoud van deze motor :?:
Bruno van Hoek zei:Wat een plaatje! :schrik:
Dit is het begin van het einde voor PA en RoJett :lol: Dit wordt de beste stunt (verbrandings) motor tot nog toe....
Zo te zien zijn de inbouwmaten niet compatibel met wat we tot nog toe gebruikten, ST 60, G51 ....... :?
Voorlopig houd ik het bij electro.....
Bruno van Hoek zei:Wat een plaatje! :schrik:
Dit is het begin van het einde voor PA en RoJett :lol: Dit wordt de beste stunt (verbrandings) motor tot nog toe....
Zo te zien zijn de inbouwmaten niet compatibel met wat we tot nog toe gebruikten, ST 60, G51 ....... :?
Zolang mijn electro-experimenten me opleveren wat ik nodig heb, zal ik voor F2B nooit meer teruggrijpen op vette walm en herrie-dingen. Hoe mooi ze ook gemaakt zijn....woldlake zei:Bruno van Hoek zei:Wat een plaatje! :schrik:
Je gaat toch wel het nederlandse product promoten ? :lol:
Bruno van Hoek zei:Zolang mijn electro-experimenten me opleveren wat ik nodig heb, zal ik voor F2B nooit meer teruggrijpen op vette walm en herrie-dingen. Hoe mooi ze ook gemaakt zijn....
Daggutniet... 8O :? Ik zit midden in de vernieuwing.Loet Wakkerman zei:Bruno van Hoek zei:Zolang mijn electro-experimenten me opleveren wat ik nodig heb, zal ik voor F2B nooit meer teruggrijpen op vette walm en herrie-dingen. Hoe mooi ze ook gemaakt zijn....
Klinkt een beetje als de klaagzang van een ouder wordende man![]()
Uiteraard.Owen zei:Zeer mooi begin van wat waarschijnlijk weer een super project gaat worden zoals we altijd van Rob kunnen verwachten![]()
Robert-Jan zei:Hoi Loet
Ziet er goed uit. Grappig om hem nu in het echt te zien.
Nogmaals bedankt voor de vliegtuigjes ik heb er nog niks mee gedaan.
Man wat kan zo'n keuken boer klooien.
Als ze de helft minder fouten zouden maken zou de winst verviervoudigen.
En er zijn bij ons heel erg veel fouten gemaakt.
Je moet ook alles zelf doen.
Bij de weg het is toch stuntmotor geen stuntmoter
groet Robert-Jan