MB77 stuntmoter

Hallo allen

Ik stel voor naam van deze motor om te dopen in de ‘van Dale 12,5 cc’ in plaats van de 'Metkemeijer Brothers .77'

Groetjes, Harry

P.s. Loet, het was gezellig in Swalmen.

Metkemeier is ook niet juist, ze heten METKEMEIJER!!( t'zal wel door de spaanse zon komen...)

Harry van Melick zei:
Hallo allen

Ik stel voor naam van deze motor om te dopen in de ‘van Dale 12,5 cc’ in plaats van de 'Metkemeijer Brothers .77'

Groetjes, Harry

Het dopen van de motor lijkt me prima, maar waar is ie nou ?

Harry van Melick zei:
Aad, ik zit hier, in Nederland dus, te rillen van de kou.

Groetjes,

Harry

OWW,bij je avatar staat wat anders , vandaar, maar doe een lekkere dikke jas aan dan, en gooi wat kolen op het vuur :wink: :wink: :D

Harry van Melick zei:
Hallo allen

Groetjes, Harry

MB staat voor Metkemeijer/Brendel (nog een erfenis uit de Teamrace tijd).
Trouwens, Harry, kom je nog naar de LB Nats op De Peel? Hebben we elkaar toch voor het laatst gezien....

Bruno van Hoek zei:
Harry van Melick zei:
Hallo allen

Groetjes, Harry

MB staat voor Metkemeijer/Brendel (nog een erfenis uit de Teamrace tijd).
Trouwens, Harry, kom je nog naar de LB Nats op De Peel? Hebben we elkaar toch voor het laatst gezien....

En tegenwoordig Metkemeijer Brothers :D

Bruno, wanneer zijn de LB-nats ik ben namelijk nog maar een week in 'Rainlandia' :D

Harry

De LB Nats zijn op 22 en 23 september op De Peel, bij Venray. Vooraanmelding is verplicht, ook voor toeschouwers omdat het een actieve luchtmachtbasis is. Misschien kun je je nog opgeven bij Carolien Metkemeyer, op fiorimet@xs4all.nl hoewel de uiterste datum al verstreken is... ben je volgende week zaterdag, 15-9 nog in het land dan ben je van harte welkom op het veld van de MVA aan de Kluutweg in Almere, voor onze LB dag.

De LB Nats zijn op 22 en 23 september op De Peel, bij Venray. Vooraanmelding is verplicht, ook voor toeschouwers omdat het een actieve luchtmachtbasis is. Misschien kun je je nog opgeven bij Carolien Metkemeyer, op fiorimet@xs4all.nl hoewel de uiterste datum al verstreken is... ben je volgende week zaterdag, 15-9 nog in het land dan ben je van harte welkom op het veld van de MVA aan de Kluutweg in Almere, voor onze LB dag._________________

Bedankt voor je antwoord maar dan ben ik weer terug in Spanje.
Overigens hoef ik me als ex Klu militair gelukkig nergens aan te melden en kan ik elke basis zonder vooraanmelding op.
Dit kan wel eens gemakkelijk zijn.

M.v.gr.

Harry

Back