MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

Vreemd, ik krijg de melding "An error occured, please try again later" misschien is hij private?

Het is een oude fabriek in Helden, wil binnenkort wat mensen uitnodigen om samen te vliegen hier :) zal ik je op de hoogte houden?

Ik zit in Venlo .. dus ook wel geinteresseerd

Vandaag met @joepstar samen gaan vliegen op de hei. Toffe middag met fantastisch weer.

De schade van vandaag:
ImageUploadedByTapatalk1457978467.386990.jpg

Waarom mijn quad erbij ligt? Een gebroken arm :(

Laatst bewerkt:
Kunnen we zeker een keer doen @Tuim! Ik ben op het moment de arm aan het vervangen. Alles netjes aan het maken voor de open avond van Fontys Venlo woensdagavond. Met z'n drieën onze mulitcopters showen en wat uitleg erbij verzorgen.

Volgens mij hebben we 40 props kapot gevlogen van 14:00 tot 17:00 uur.

Dat is een nette score! Was inderdaat een heerlijke vliegdag, vanmiddag ook nog een paar accu's leeg geramd!

Laatst bewerkt door een moderator:
Das wel ff rijden voor mij[emoji23] maar geeft nie! Zit zelf in Volkel. Klein uurtje. Als het straks langer licht is vliegen jullie vast wel op doordeweekse avonden of nie?

Dan ben ik natuurlijk ook wel benieuwd[emoji16][emoji2] alleen vliegen is ook maar zo alleen!
Welke hei vliegen jullie?
Wat een belangstelling, dat wordt gezellig!

Gisteren zijn we hier geweest:
ImageUploadedByTapatalk1458046180.506092.jpg

Ik heb Tuim en Tinuss al voorgesteld contact te houden via WhatsApp of Telegram. Eventueel kan het natuurlijk ook via het forum :)

En ja in de avond kan over een tijdje ook weer, momenteel is het vanaf 17:00 uur lastig door de laagstaande zon.

Is inderdaad misschien we handig om een whatsapp groepje te starten voor mensen in de buurt aangezien er vaak 'ad-hoc' gevlogen wordt

Back