Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vreemd, ik krijg de melding "An error occured, please try again later" misschien is hij private?
Het is een oude fabriek in Helden, wil binnenkort wat mensen uitnodigen om samen te vliegen hierzal ik je op de hoogte houden?
Ziet er tof uit in die fabriek in Helden! Ook niet heel ver hier vandaan. Nog genoeg plekjes te ontdekken hier in de buurt.Hey Hans, het filmpje is niet meer beschikbaar?
Afgelopen weekend weer de fabriek in geweest
snel weer een keer plannenLaat maar weten als hij gefixed is en als jullie weer naar de hei gaan![]()
Vandaag met @joepstar samen gaan vliegen op de hei in Venlo. Toffe middag met fantastisch weer.
De schade van vandaag: Bekijk bijlage 202634
Waarom mijn quad erbij ligt? Een gebroken arm![]()
Ja tuurlijk, gezellig!Als jullie weer keer Hei gaan wil ik wel keer mee vliegen mits het jullie niet tegenspreekt , zit zelf in Venlo ....
Ja tuurlijk, gezellig!
Precies datDan ben ik natuurlijk ook wel benieuwd[emoji16][emoji2] alleen vliegen is ook maar zo alleen!
Welke hei vliegen jullie?
Wat een belangstelling, dat wordt gezellig!Dan ben ik natuurlijk ook wel benieuwd[emoji16][emoji2] alleen vliegen is ook maar zo alleen!
Welke hei vliegen jullie?
Stuur je nummer even in een PB, dan voeg ik je toeIs inderdaad misschien we handig om een whatsapp groepje te starten voor mensen in de buurt aangezien er vaak 'ad-hoc' gevlogen wordt
yup hanzi je filmpje werkt niet meer , auteur rechten omdat lama ook da vliegt lol![]()