MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

Denk eerder dat die balanceer kabel bij de crash zelf doorgesneden werd. En balanceerstekker die kortsluiting zou maken gaat de lipo snell leeg en zouden de dunne kabeltjes smelten.
Toen ik nog naza had zat ik nog op de oude 1.2 firmware en het werkte altijd goed, want toen zaten de gps algoritmes niet in :).

tja ik hoop dat je geen gelijk hebt haha

voor mij ook moeilijk te zeggen wat nu eerst gebeurde , al zag ik dit laatst bij Danny ook gebeuren onder het vliegen tjakka weg balance kabel

(ik had beter moeten weten)

Is bij mij ook vaak gebeurd. Balanceer kabel moet je vastmaken samen met lipo of twisten tussen de lipo draden.

Ik had niet anders verwacht Nick, als je al een tijdje vliegt zoals jij dan weet je dat het gewoon moet.
Ach ik leer elke dag dat ik vlieg weer meer... Ben benieuwd wanneer de leercurve afvlakt en de crashes lol

vandaag een range test gedaan na 1km nog steeds perfect beeld :D

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
Na aanleiding van de velen 450's die hier voorbij komen, zat ik te twijfelen over de aanschaf van een Q450 frame.
Echter ben ik nu op zoek naar de beste setup hiervoor.
Ik wil het liefste op 3S vliegen (aangezien al mijn accu's 3S zijn is dat wel handig) en zou er graag mee willen FPV-en.

Ik had mij al bedacht dat op het "onderste plankje" fijn de GoPro gemaakt zou kunnen worden ;)
24172(1).jpg

MCOL MultiCopter Outlaws Limburg

Danny goed bezig kerel, handig als je weet hoe je sponsors moet benaderen :)

Laatst bewerkt:
Tof.....ik word ook gesponsord maar dan door Moeder De Vrouw VZW. Alleen zegt die altijd dat het spo sorgeld op is haha.

Maar neway mooi geregeld hoor alleen spijtig dat het dragonlink is. Ik hoor en lees er nooit veels goed over eigenlijk. Stoort van alles aan.

Back