Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Guys, heb nog een 7cm pigtail nodig. DennisK is er al een tijdje mee gestopt. Tips waar ik die in europa op redelijk korte termijn kan krijgen? Evt zelf te maken met de juiste kabel / connectors?
ik vermoed dat je lipo niet op de naze hhebt aangesloten. Die piept, omdat naze denkt dat je accu leeg isEven een korte vraag, ik ben vandaag bezig geweest met het tunen van mijn 250 mini met een naze32. Heb de buzzer op de naze zitten als lost&found beeper. Dit werkt met failsafe. Alleen blijft hij om de zoveel seconde piepen als hij armed is. Is er in baseflight een knop om dit uit te zetten? Het is echt irritant tijdens het vliegen namelijk![]()
Ik heb bij configuratie alleen ppm, don't spin en failsafe support geselecteerd.ik vermoed dat je lipo niet op de naze hhebt aangesloten. Die piept, omdat naze denkt dat je accu leeg is.
ja maar je vbat aan laten staan.Ik heb bij configuratie alleen ppm, don't spin en failsafe support geselecteerd.
Kan ik dit niet uitzetten? anders moet ik alle kabels opnieuw solderen hahaja maar je vbat aan laten staan.
Ik zou de batterij erop aansluiten....heb je meteen piep waarschuwing bij lege lipo
is een draadje maar wat je aan moet sluiten.Kan ik dit niet uitzetten? anders moet ik alle kabels opnieuw solderen haha![]()
Battery voltage monitor staat uit. Evengoed piept de buzzer elke 2 seconde als hij armed isis een draadje maar wat je aan moet sluiten.
Anders zet vbat maar uit
gevondenfeature -vbat
eigenlijk hoort dat ook nietgevonden![]()
De buzzer piept omdat de motors niet draaien als de quad gearmed wordt. Als je snel genoeg gas geeft stopt hij met piepen en gaat hij weer verder als er geen gas meer gegeven wordt. Thanks voor de tips in ierder geval![]()
Ik vind het anders wel een handige safety feature sinds 1.9.0. Voorkomt dat je onnodig gearmd bent en stopt inderdaad zodra props spinnen ..eigenlijk hoort dat ook niet
ik heb dat echt nietIk vind het anders wel een handige safety feature sinds 1.9.0. Voorkomt dat je onnodig gearmd bent en stopt inderdaad zodra props spinnen ..
Ik vlieg idd met motor stop, dat zal wel verklaren waarom jij het niet hoort. Zolang motors draaien is andere waarschuwing ook niet nodigik heb dat echt niet
Ik vlieg wel op 1.10.0, dus misschien is het daar uit.
Maar misschien kan het zijn dat het voor de mensen met motor stop aangezet is? Ik heb namelijk geen motor stop aan.
Van mij mag het gepiep zolang mogelijk wegblijven als het niet nodig is