MCOL MultiCopter Outlawz Limburg

Hoe beschermen jullie je motor(mounts) voor in de garage? Ben bang dat al dat beton destructief is voor het g10 van mn mini...

Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon een 'worst' van rollen en rond het uiteinden van de arm buigen en vast drukken. Rondom de motor tegen de zijkant van de G10 dus. Heb nu even geen foto bij de hand van mijn quad..
Kijk ook even naar het flimpje hierboven wat ik er later bij geplaatst heb. Zoals je ziet kun je er mee doen wat je wil.

Gewoon een 'worst' van rollen en rond het uiteinden van de arm buigen en vast drukken. Rondom de motor tegen de zijkant van de G10 dus. Heb nu even geen foto bij de hand van mijn quad..
Kijk ook even naar het flimpje hierboven wat ik er later bij geplaatst heb. Zoals je ziet kun je er mee doen wat je wil.
Ik ken het materiaal, had er alleen nog niet bij stil gestaan dat je het ook als stootbumper kan gebruiken. Zal straks eens gaan klikken :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben nieuw hier op dit forum. En met drone ervaring....
Ik wil binnenkort een DJI Phantom kopen voor het maken van mooie video's.
Bijvoorbeeld in de Brunssumerheide.
Zijn er mede enthousiasten die ervaring hebben met drones besturing en het leuk vinden om deze kennis te delen. Door bijvoorbeeld samen op pad te gaan.

Back