Hey ,
Ben nieuw hier.
Heb mij vorige week ook en mcpx v2 aangeschaft, geen nieuwe maar 2 tweedehandsjes met tal van spare parts.
Diegene van wie ik ze kocht vloog ze met een dx6.
Ik heb er de dx4e bijgekregen dus daar zal ik het voorlopig mee moeten doen.
Ik heb eerst en vooral al problemen om het toestel deftig te binden aan de zender, als het dan al lukt kan ik enkel opstijgen met de bind toets ingedrukt.
Als ik dan eenmaal van de grond ben kan ik het toestel niet stil houden, hij draait steeds om zijn as dus de rudder vermoed ik.
Ook als ik de trim aanpas betert het wel maar krijg het niet volledig weg.
Maar heb eigenlijk het gevoel dat de hoofdblades bij weinig toeren het toestel liften en dat hij daarom miss ietsje onstabiel is.
Ben momenteel aant testen met de kogelblades.
Iemand idee van de oorzaak en eventuele oplossing.
Grts
Ben nieuw hier.
Heb mij vorige week ook en mcpx v2 aangeschaft, geen nieuwe maar 2 tweedehandsjes met tal van spare parts.
Diegene van wie ik ze kocht vloog ze met een dx6.
Ik heb er de dx4e bijgekregen dus daar zal ik het voorlopig mee moeten doen.
Ik heb eerst en vooral al problemen om het toestel deftig te binden aan de zender, als het dan al lukt kan ik enkel opstijgen met de bind toets ingedrukt.
Als ik dan eenmaal van de grond ben kan ik het toestel niet stil houden, hij draait steeds om zijn as dus de rudder vermoed ik.
Ook als ik de trim aanpas betert het wel maar krijg het niet volledig weg.
Maar heb eigenlijk het gevoel dat de hoofdblades bij weinig toeren het toestel liften en dat hij daarom miss ietsje onstabiel is.
Ben momenteel aant testen met de kogelblades.
Iemand idee van de oorzaak en eventuele oplossing.
Grts