Let op, hele verhaal gaat niet door omdat de UHU niet meer gemaakt wordt
Dag,
Ik zat zo te denken: de Graupner Grosse Uhu is een leuk vintage model met een Jedelsky vleugel, wat zeer betaalbaar is en goed vliegt. Zijn er meer mensen die er een willen bouwen en daar dan in de zomer een wedstrijdje mee te doen, bijvoorbeeld op een VGG Treffen?
Lijkt me ook voor beginners en mensen die geen zin hebben in restauraties een leuke gelegenheid
Meedoen aan de gezamelijke inkoop staat natuurlijk voor iedereen open, of je nou mee wilt doen met een wedstrijdje of niet. ook betrokken zijn bij het Vintage Glider gebeuren is niet nodig, al is het natuurlijk een mooie kans daar ook eens te komen kijken!
https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=4545
Update 6 januari
Ik heb het volgende kunnen regelen.
De Uhu bouwdoos komt op 50 euro, afgehaald in Deventer.
Verzenden kan ook, dan komt er 6 euro bij.
2 servo's, Towerpro SG-90 - 11,50.
Ontvangeraccu - ik ben nog op zoek naar een geschikt alternatief
Ontvanger Corona RP4S1 - 22,50 (4 kan. synthesiser)
Uhu Hart - 2,95
Als je deze spulletjes bij je Uhu wilt hebben blijven de verzendkosten uiteraard gewoon 6 euro, tot een pakketgewicht van 10 kg. Als mensen bij elkaar in de buurt wonen kunnen er dus ook pakketten gecombineerd worden om kosten te besparen.
Let op, ik moet de Uhu's vooruit betalen. En jullie dus ook
============================================================================================
als je belangstelling hebt geef dan aub geheel vrijblijvend aan wat je zou willen. Aanmelding kan in ieder geval tot 13 januari, dan kan ik definitieve prijzen noemen en kun je beslissen of je mee wilt doen of niet.
-Uhu
1 PH_AJH,
2 Hendrik,
3 Return,
4 Jacobbos,
5 Rick R,
6 Jakkie takkie,
7 JJ de Bom,
8 Willem P
9 Hobbyist
10. Gait
11. Tom Rinkes
-2 servo's
PH_AJH, Hendrik, Jakkie takkie, JJ de Bom
-ontvangeraccu
-ontvanger 35 MHz (goedkope 4-kanaals scanner, bijv. Corona)
PH_AJH, Hendrik, Rick R
-Lijm Uhu Hart
PH_AJH, Hendrik, Rick R, JJ de Bom
Dag,
Ik zat zo te denken: de Graupner Grosse Uhu is een leuk vintage model met een Jedelsky vleugel, wat zeer betaalbaar is en goed vliegt. Zijn er meer mensen die er een willen bouwen en daar dan in de zomer een wedstrijdje mee te doen, bijvoorbeeld op een VGG Treffen?
Lijkt me ook voor beginners en mensen die geen zin hebben in restauraties een leuke gelegenheid

Meedoen aan de gezamelijke inkoop staat natuurlijk voor iedereen open, of je nou mee wilt doen met een wedstrijdje of niet. ook betrokken zijn bij het Vintage Glider gebeuren is niet nodig, al is het natuurlijk een mooie kans daar ook eens te komen kijken!

https://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=4545
Update 6 januari
Ik heb het volgende kunnen regelen.
De Uhu bouwdoos komt op 50 euro, afgehaald in Deventer.
Verzenden kan ook, dan komt er 6 euro bij.
2 servo's, Towerpro SG-90 - 11,50.
Ontvangeraccu - ik ben nog op zoek naar een geschikt alternatief
Ontvanger Corona RP4S1 - 22,50 (4 kan. synthesiser)
Uhu Hart - 2,95
Als je deze spulletjes bij je Uhu wilt hebben blijven de verzendkosten uiteraard gewoon 6 euro, tot een pakketgewicht van 10 kg. Als mensen bij elkaar in de buurt wonen kunnen er dus ook pakketten gecombineerd worden om kosten te besparen.
Let op, ik moet de Uhu's vooruit betalen. En jullie dus ook

============================================================================================
als je belangstelling hebt geef dan aub geheel vrijblijvend aan wat je zou willen. Aanmelding kan in ieder geval tot 13 januari, dan kan ik definitieve prijzen noemen en kun je beslissen of je mee wilt doen of niet.
-Uhu
1 PH_AJH,
2 Hendrik,
3 Return,
4 Jacobbos,
5 Rick R,
6 Jakkie takkie,
7 JJ de Bom,
8 Willem P
9 Hobbyist
10. Gait
11. Tom Rinkes
-2 servo's
-ontvangeraccu
-ontvanger 35 MHz (goedkope 4-kanaals scanner, bijv. Corona)
PH_AJH, Hendrik, Rick R
-Lijm Uhu Hart
PH_AJH, Hendrik, Rick R, JJ de Bom
Laatst bewerkt: