hallo allemaal, ik ben matthijs.
ik ben net als de meeste van jullie een fanatieke hobbyist.
ik ben 12 en rij als een paar jaar met electro auto's.
ik wil nu iets sneller en zou graag een off-road nitrootje willen.
ik weet er nog niet zo veel van af ds ik zou graag en keertje willen meelopen met mensen die ook een nitro off-road wagen hebben.
zodat ik als ik later als ik er een heb toch even wat meer van af weet.
daarmee bedoel ik hoe ik hem goed kan inlopen als ik hem nieuw koop en hoe ik hem het best moet starten.
ik woon in vleuten (utrecht), dus als iemand mischien in de buurt woont en weer een keer gaat rijden zou ik dan een keertje (het liefst in het weekend) langs kunnen komen en meekijken?
ook zou ik willen weten welke aut ik het best zou kunnen nemen.
ik heb een budget rond de 200 euro.
ik zou voor dat geld het liefst alles hebben, en ook een beetje een stevige.(startersset,nitro en air en lucht filterolie)
als 200 euro te weining is kan ik ook nog doorsparen naar de 250 euro.
alvast bedankt
ik ben net als de meeste van jullie een fanatieke hobbyist.
ik ben 12 en rij als een paar jaar met electro auto's.
ik wil nu iets sneller en zou graag een off-road nitrootje willen.
ik weet er nog niet zo veel van af ds ik zou graag en keertje willen meelopen met mensen die ook een nitro off-road wagen hebben.
zodat ik als ik later als ik er een heb toch even wat meer van af weet.
daarmee bedoel ik hoe ik hem goed kan inlopen als ik hem nieuw koop en hoe ik hem het best moet starten.
ik woon in vleuten (utrecht), dus als iemand mischien in de buurt woont en weer een keer gaat rijden zou ik dan een keertje (het liefst in het weekend) langs kunnen komen en meekijken?
ook zou ik willen weten welke aut ik het best zou kunnen nemen.
ik heb een budget rond de 200 euro.
ik zou voor dat geld het liefst alles hebben, en ook een beetje een stevige.(startersset,nitro en air en lucht filterolie)
als 200 euro te weining is kan ik ook nog doorsparen naar de 250 euro.
alvast bedankt
Laatst bewerkt: