Meeting dordrecht ??? Off road

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
full

Ik ook, daarom vind ik het niet al te bezwaarlijk de Arena de ontdoen van zijn groen haha.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier af te halen?

Modelbouw Vereniging Waterland

Trimpad 8
1443 WB Purmerend

Edit: ik ben helaas niet in de mogelijkheid dit op te halen.
Iemand anders misschien hier?

Laatst bewerkt:
Wie komt er nogmeer zondag? Ik neem mn neefje van 12 mee met zijn Stampede XL-5. Vanavond Kenobi gesproken en die komt ook als het goed is. Dan zijn we met z'n 3en. Is Jizmac er ook weer bij?

was weer goed rijden zondag .
deze zondag ckerss weer van de party
vandaag ff parcour klaar maken voor zondag

hoop alleen dat het weer een beetje mee werk ze geven toch best wat slecht weer op flink wat regen hopen dat het redelijk droog blijf en een hoop publiek

en als het vanavond nog droog blijft ze ik de baan voor 1/5 alvast op

Ik ben er in ieder geval morgen ik was er vanmiddag ook en kwam goofy 54 nog tegen die is er ook zondag.
Ik denk dat ik zondag wel ff aan de linker kant ga rijden van het hek.
Tot morgen…..

de baan is in volle gereedheid voor 1/5
is mooi afgezet met rood-wit lint
we hebben een plek gemaakt op een heuvel om over het terrein te kunnen kijken.

we zijn er zelf rond 12:30 om nog ff rondje te lopen en daarna te rijden met de beetle

heb helaas nog geen foto's kunnen maken van de baan omdat het al te donker was toen we weggingen.
zal vandaag foto's maken en hoop dat er weer mensen komen

groetjes en mss tot straks

De baan was echt super. Ik heb mezelf prima vermaakt en de anderen, denk ik, ook. Het was ook wel een enorme opkomst. 11 X 1:5, 2 X 1:8 en 1 X 1:10. Volgende keer weer.

Het weer was goed de baan was goed de opkomst was super.
Even een paar problemen gehad met de Baja maar die ware gouw weer op gelost.
Ik teken voor de volgende zondag ik heb het prima na Mn zin gehad vandaag.

het was vandaag heel erg gezellig en erg lkkr weer heb genoten van de dag en was ook ckerss lkkr druk genoeg auto's aan het rijden

hoop dat ik een leuke baan heb neer gezet voor iedereen moet nog wat grote heuvels/drempels vlakker maken en dan hebben we denk ik toch een zeer leuke baan om er voorlopig elke zondag te rijden zover het weer mee zit

en voor iedereen die zich aangesproken voelt om een handje mee te helpen en het verrijzen van 1 monster baan

ben ik dinsdag en donderdag bezig met het bijhouden van de baan
19.00/30 tot 21.00/30 mits het regen

auto's zijn ook welkom :p :)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2964079.html

Laatst bewerkt door een moderator:
en voor iedereen die zich aangesproken voelt om een handje mee te helpen en het verrijzen van 1 monster baan

ben ik dinsdag en donderdag bezig met het bijhouden van de baan
19.00/30 tot 21.00/30 mits het regen

auto's zijn ook welkom :p :)

Ik kom je donderdag avond wel ff helpen met de baan update.
Moet ik nog wat me nemen? stuur ff een PM.
Gr

lakigucci
Wie komt er nogmeer zondag? Ik neem mn neefje van 12 mee met zijn Stampede XL-5. Vanavond Kenobi gesproken en die komt ook als het goed is. Dan zijn we met z'n 3en. Is Jizmac er ook weer bij?

ik ben et neeffie :D maark kom komende zondag hopelijk met een werkende stampede de spur gear was beetje dood :D maark kom komende zondag ook

Ik ben er weer bij als de schade aan mijn diff weer verholpen is. Na de crash van vorige week op de paal (zie enkele posts terug) was er stiekem toch meer aan de hand. Dat wil ik eerst 100% gecontroleerd hebben. Dan kan ik misschien wat meer rijden dan 1 tank.

Back