Meeting dordrecht ??? Off road

• Topicstarter Topicstarter KDV
  • Startdatum Startdatum
Filmpjes van afgelopen zondag krabbepolder ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldig filmpje FGNoise! Top! Daar willen we er veeeeel meer van :cool:.
Altijd leuk om het terug te beleven, lijkt het toch nog een beetje of je weer daar op de baan staat ;). Ik zal de volgende x ook even wat jumps maken :D.

Hoe had je dat in gedachten? De berg nietmeer als rijgedeelte gebruiken maar platform?

Edit: Het is dat ik nu aan het werk ben, anders had ik je wel even een handje geholpen hoor!

Laatst bewerkt:
ik heb net vage tekening gemaakt zal hem ff scannen let niet op teken kunsten ;)

Ik denk dat we iets van een ander plek moeten maken om te staan of niet meer over de berg heen rijden dat kan ook.
@lakigucci toe je op die berg stond werd je er bijna vanaf gereden zondag.
Dat is ook één van de problemen die je daar heb je kunt het niet goed zien als je er op rijd.
@noise gaat het lukken donderdag avond?

Ik denk dat we iets van een ander plek moeten maken om te staan of niet meer over de berg heen rijden dat kan ook.
@lakigucci toe je op die berg stond werd je er bijna vanaf gereden zondag.
Dat is ook één van de problemen die je daar heb je kunt het niet goed zien als je er op rijd.
@noise gaat het lukken donderdag avond?

Klopt, zon FG komt best hard aan als je hem zelf niet in de gaten hebt, ik schrok me dood! haha, dat is een gevaarlijke plek inderdaad, maar wel een plek met goed overzicht!

Je hebt er wel goed over zicht ja maar dan moeten we er niet meer over heen rijden.
Ben ook benieuwd naar die tekening

zo had ik het in gedachten

dalijk de foto nog ff bewerken via computer

als het weer mee zit ben ik er ckerss donderdag
we kunnen de schuine kant van de berg mooi afsteken van onder vandaan om zo net wat meer ruimte temaken en om delen vlakker temaken

en mischien wel iets van trap voor als je auto om ligt :o

Ziet er netjes uit toch? Maar zou er plaats zijn voor nog een 2e jump oid?
Dat maakt een baan (vind ik) juist uitdagend... Maar dat we de baan gelijkvloers houden is inderdaad een goede optie!

Ik hoop dat we ruimte genoeg hebben voor deze baan zou leuk zijn als het gaat.

Edit: ik ben er donderdag avond.

Laatst bewerkt:
ja het lijk heel wat op zo'n tekening maar denk dat we ruimte zat hebben om zo'n monster baan temaken

en ik wil er ook ckerss meer jumps in maken maar moet dan wel kruiwagen hebben om wat zand/aarde neer te leggen dat zou handig zijn

schep en hark en klaar baan

ben aanhangertje aan het maken voor achter brommer dan kan ik zo kruiwagen mee nemen maar en rest

hark en schep lukt nu wel

dus als het weer goed is ben ik er donderdag tegen 19.00 al want vroeg donker

laarzen mee :p

Ik vind het een mooie baan zo Pat! Netjes gedaan, nu moeten we het alleen nog uitvoeren haha! Maar dat zal niet te veel werk worden zo te zien. Valt best mee!

Iedergeval donderdag avond gaan we erheen.

hier nog wat foto's van onze grootste FAN ;)

Back