meeting Maastricht

Hey hey,

waar wordt de Meeting deze keer gehouden?
Bij de Gamma of .................?

Ik zal proberen om er weer eens bij te zijn.

Groetjes,

Roy

Hey mensen,

Ik kom niet rijden ( ben weer aan de mini's bezig ) maar heel misschien zien jullie me met de 1/1 mini ! We wilde toch ermee gaan rijden nu zondag
nadat ik wat reparaties eraan heb uitgevoerd, ik probeer te regelen dat we naar de parking in caberg rijden..

Dus hoperlijk tot zondag ;)

Levi

Lokatie in Maastricht!!

Hallo allemaal,

Aangezien we de komede tijd echt een beetje k.. weer kunnen verwachten, vroeg ik me af of er nou niemand een lokatie kent/weet om een beetje overdekt te rijden/driften?

Zoals bv: Garagedek oude KNP in randwijck weliswaar stenenvloer maar wel redelijk recht.

Iemand anders (betere)ideeën?

PS. ik zal zondag ook proberen ergens bij te zijn.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Heb eerlijk gezegd geen idee, zou wel zo fijn zijn.
Maar vaak is het afgesloten, of verboden terrein voor onbevoegden >.<

ik weet wel dat die hal hier waar vroeger de vroom & dreesman lag als kraakpand gebruikt wordt, en daar op zich ook een fatsoenlijke ondergrond is.

Maar daar zitten krakers in, ik kende er een paar maar die zijn weg.
Zitten nu anderen in, misschien zou ik wel aan de oude kunnen vragen of er een mogelijk is voor ons om het daar te proberen. Maar de kans is erg klein.

Als dat garagedek overdekt is en op zich goed rijdt... hoezo niet, kunnen we altijd proberen he :)

Garagedek oude knp

Ik zal morgen even poolshoogte gaan nemen.
Ik reed altijd bovenop het dek en dat was ruw asfalt, beneden zijn straatstenen / klinkers. :confused:

Ik laat nog wel weten, hoop echter dat iemand iets beters weet/heeft!:mrgreen:

Ik werd wakker ( veel te vroeg :( ) klote lichaamsklok, en er schoot me iets binnen.

Onder de Brusselse Poort is het op een bepaald punt ook overdekt, daar zouden we ook kunnen driften!

Alleen moet een vriend van me zondag werken bij de Kwantum, dus dan is de parkeerplaats jammer genoeg open :(
Maar wanneer het dus op zondag gesloten is, is dat op zich een ideale overdekte plek voor ons :D

Dus op zich als de brusselse poort dicht is, hebben we een plek.
Moet alleen wel nog ff het asfalt checken, maar tis n parkeerplaats dus dat zal op zich wel goed zijn.

Plus.. je hoeft niet betaald te parkeren, want je kunt je auto in straten eromheen neerzetten.

Oké.. als het goed is gaat de Brusselse Poort pas 's middags rond 1 uur open, dus zouden we er 's morgens wel kunnen rijden.

Komende week zal ik ook eens informeren over dat kraakpand hier :)

Kraakpand zal niks worden helaas :(

Heb al diverse parkeergarages bekeken, maar die zijn allemaal van het centrum, en er is dus koopzondag dus dat kunnen we wel vergeten.

Parkeergarage van winkelcentrum De heeg wordt afgesloten wanneer de winkels dicht gaan, dus das ook geen optie >.<.

Iemand nog een idee voor morgen wat overdekt is? :mad:

Net ff de winkels gechecked die open zijn morgen in de Brusselse Poort.

De supermarkten Albert Heijn & C1000 zijn dicht, dus op zich zullen er minder mensen komen. Vooral op de achterste parkeerplaats, er zijn ZOVEEL parkeerplekken dat de mensen die daar echt niet gaan gebruiken. Want die zijn juist onhandig om weer van het terrein af te komen.

Dus mochten we geen andere optie hebben. Zullen we dan toch maar gewoon daar 'n paar parkeerplekken inpikken? :P
Zullen ons toch niet wegsturen :)

Morgen

Heb de GT-R, TT-01E bijna klaar.

Body is gespoten, chassis vordert.
Effe doorwerken en dan kan ik morgen hopelijk meerijden.
Ik kom zowieso
:mrgreen:

Grt
Didier

Kheb je net gesmst ;)

We zullen er morgen zijn om 11:30 @ de Brusselse Poort Maastricht.
Achterkant van de BP... bij de kijkshop ingang. Je kunt je auto gewoon buiten het terrein parkeren, dan is het gratis.

Om 12:00 gaat de Brusselse Poort open, dus dan hebben we ons baantje uit staan, dus zullen mensen niet hun auto's daar zetten.

We zullen zien hoe het morgen gaat :)

Hey hey,

ik kom morgen niet. Heb geen flauw idee waar de Brusselse Poort is en hoe ik daar moet komen!
Voor mij is 11.30 uur zoiezo te vroeg, moet ook nog mijn accu's opladen :eek:. En is het ook nog maar de vraag wie er allemaal is/komt.

Daarnaast vraag ik mij serieus af waarom we bij de Gamma weg gegaan zijn.
Hier waren wij niemand tot last, goed bereikbaar (lopend voor Huub, met de fiets voor Levi, met de scooter voor Amando en met de auto voor Didier en mij),
genoeg plek om de auto/scooter/fiets gratis en zeer dicht in de buurt te parkeren. Maar het was er bovenal super gezellig.
Dat "we" op zoek zijn naar een overdekte plek begrijp ik wel, maar neem voor het uitzoeken dan wat meer tijd!
Zo komen er misschien ook wat meer RC'ers, omdat je dan wat meer informatie/gegevens hebt.

Veel plezier in ieder geval morgen.

Groetjes,

Roy

Hey Roy, jammer dat je niet komt.

Ik ga morgen wel weer met mijn brommertje :p

En waarom we voor een 'nieuwe' spot hebben gezocht, nou omdat bij de Gamma best wel wat steentjes en bladeren en rotzooi liggen, en er toch best wel rotblokken met zo'n struiken en bomen in staan.

En geef toe, zoveel plek heb je bij de gamma niet :D
Foto0032.jpg

En het is ook nog eens best breed (degene die bij de vorige meeting waren die glimlachen nu ... :mrgreen:)
Foto0031.jpg

Tot morgen dan Rico en Didier !

Hey hey,

bij de Gamma was het inderdaad niet ideaal, maar wel goed bereikbaar.
Valt het jullie dan niet op dat Levi en Huub niet meer komen, voor hun is de Caberg (waar die ook maar mag liggen)
gewoon te ver weg om met de fiets te doen en je kan ook niet altijd aan je ouders vragen of ze je willen brengen en ophalen.

Als de meeting vandaag bij de Caberg was, was ik wel gekomen, maar zoals eerder gezegd zou ik niet weten waar de Brussels Poort is
en op welk parkeerterrein jullie zijn. Daarnaast is 11.30 uur mij ook te vroeg, aangezien ik ook nog zeker 20 minuten onderweg ben.
14.00 uur was een perfecte tijd, kun je 's morgens lekker rustig aan doen, alle accu's opladen en alles gereedmaken.

Hopenlijk hebben jullie niet te veel last van het winkelende publiek, mijn ervaring is juist dat veel mensen op een koopzondag afkomen.

Zie jullie, hopenlijk, wel weer een keertje.

Groetjes,

Roy

Huub die was er ook bij als je goed kijkt op de foto ;)
En als je nog beter kijkt zie je ZELFS een fiets!!! :worship:

Gamma parkeerplaats = kut, stenen, bladeren alles erop en eraan.
En 29 november is daar ook koopzondag.

Brusselsepoort is een groot winkelcentrum in Maastricht, is een overdekt stuk waar we net heerlijk gedrift hebben.
Was totaal niet druk, aangezien iedereen liever het centrum in gaat, dan naar een winkelcentrum.
Daar hebben we 't namelijk ook nog over gehad, maar oké.

Huub had er geen problemen mee om naar de parkeerplaats op Caberg te komen. 1 brug over, en je bent er meteen. Die parkeerplaats is nog beter te bereiken dan de Gamma, en hetzelfde geldt voor de Brusselse Poort.

We gingen dit keer om 11:30 met een bepaalde reden. Het winkelcentrum ging open om 12:00 dus op deze manier hadden we de pilonnen an klaar staan voordat er auto's konden komen. Ook al hebben we maar in die 3 uur iets van 7 auto's zien parkeren, en die waren nog ver weg van ons ook.

Wij zijn zelf om 08:00 opgestaan, tenminste Amando en ik om onze accu's te kunnen laden zodat we op tijd aanwezig konden zijn.

En Huub is "gestopt" met de hobby trouwens.... maar hij zal vast nog wel n keer mee komen doen :)

Didier / Amando en ik zien echt het probleem niet om 1 brug verder te gaan waar er gewoon beter asfalt is... En wanneer het regent we nog een extra plek gevonden hebben.

Back