"gamma of niet"
ik had net een heel verhaal getypt over die 3 woorden.. maar ja zal het maar niet doorzetten.
Ik zal het verkorten tot 1 woord : Egocentrisch
Ik ga niet mn chassis verkrachten door op zo'n kutasfalt met stenen & bladeren te rijden zodat ik mn chassis gewoon kan zien stuiteren?
Heb dit ook met Didier & Amando besproken. Caberg heeft een stuk beter asfalt en GEEN bladeren, steentjes lagen er wel... maar er is nog een parkeerplaats recht tegenover ( iets dichterbij voor Huub ) aan de linkerkant.. het Sphinxterrein. Dit is nog beter asfalt heb ik horen zeggen, moet het zelf nog even controleren.
Caberg = perfect voor wanneer het goed weer is ( geen regen ).
De brusselse poort is overdekt.. tenminste het gedeelte waar wij stonden. Buiten wat blaadjes is het er perfect om te driften. En er was flinke regen voorspelt waardoor we voor die optie gekozen hebben.
En Levi... ik rij met n waarde van €700,- - €1000,- op een scooter naar de plekken... wat als ik onderuit ga, wat als mn tas scheurt, wat als ik aangereden wordt. Erg egocentrisch om zoiets dan als excuus erbij te halen.
Jij hebt net als elk ander persoon een rugzak waar je een RC auto in kwijt kunt, je zender en zelfs nog wat gereedschap indien nodig nietwaar?
Ik heb er totaal geen problemen mee om iets verder te rijden, zal me echt niet boeien zolang ik maar in leuk gezelschap 'n hobby kan uitvoeren.
Als het eenmaal regent een hele dag is de Brusselse Poort sowieso geen optie voor de meeste van jullie. Want dan zouden jullie door de regen moeten fietsen ( of zoals Amando op de scooter ) maar voor Didier en mij is dat dan gewoon een optie ivm eigen auto vervoer.
Voor mij is het dan ook geen probleem om iemand op te komen halen ofzo...
Maakt voor mij totaal niks uit.
Iedereen deelt dezelfde hobby zo simpel is het.
Ik sta voor iedereen en alles heel open, maar zoals jij nu doet Levi vind ik gewoon niet kunnen. Je bent hier met een groep die genoeg aan hun chassis uitgeven en willen dus ook een stukje mooi asfalt waar vrij op gereden kan worden.
In ieder geval goed dat de discussie aan de gang is.. zo weten we tenminste hoe de ander denkt over de bepaalde plekken.
Nogmaals : als het regent en we gaan bij de Brusselse Poort driften / rijden, ben ik best bereid om mensen op te komen halen, hebben we toch nog onze lol & staan we droog.
Dus ik zou zeggen, laat iedereen zijn mening horen