meeting Maastricht

Brusselsepoort

He hallo,

Was vandaag rete gezellig en droog!!:p

Ook hier lagen wat blaadjes, maar voor de rest super.
Voor het eerst eens 2 volle accu's kunnen leegrijden dus :hammer:
TOPPIE

Volgende x weer (met alle plezier)

Wow idd Didier, je hebt niks kapot gereden !! :p

Grapje !

Was idd erg gezellig vandaag, lekker kunnen rijden, en niks kapot, volgende keer toch maar die EZrun van m'n buggy overzetten in mijn tt-01e, kan ik tenminste weer wat bestellen bij RcMart :mrgreen:

Mensen,

Als we weer bij caberg gaan rijden ben ik erbij. Brusselse poort pass ik voor. Das me idd net te ver weg!Ook al is het 3km verder dan Caberg!

voor de rest ik houd mijn m03 en een tt01 en nog the hornet!!

Huub

Ook ik wil niet verder gaan als gamma , rc auto's die meer als 500 euro kosten vervoeren achterop een fiets ben ik geen fan van.

Als ik mijn rijbewijs had was dit een ander verhaal maar dat is nog niet het geval. dus tot die tijdt gamma of niet voor mij..

groetjes,
Levi

"gamma of niet"

ik had net een heel verhaal getypt over die 3 woorden.. maar ja zal het maar niet doorzetten.
Ik zal het verkorten tot 1 woord : Egocentrisch

Ik ga niet mn chassis verkrachten door op zo'n kutasfalt met stenen & bladeren te rijden zodat ik mn chassis gewoon kan zien stuiteren?

Heb dit ook met Didier & Amando besproken. Caberg heeft een stuk beter asfalt en GEEN bladeren, steentjes lagen er wel... maar er is nog een parkeerplaats recht tegenover ( iets dichterbij voor Huub ) aan de linkerkant.. het Sphinxterrein. Dit is nog beter asfalt heb ik horen zeggen, moet het zelf nog even controleren.

Caberg = perfect voor wanneer het goed weer is ( geen regen ).
De brusselse poort is overdekt.. tenminste het gedeelte waar wij stonden. Buiten wat blaadjes is het er perfect om te driften. En er was flinke regen voorspelt waardoor we voor die optie gekozen hebben.

En Levi... ik rij met n waarde van €700,- - €1000,- op een scooter naar de plekken... wat als ik onderuit ga, wat als mn tas scheurt, wat als ik aangereden wordt. Erg egocentrisch om zoiets dan als excuus erbij te halen.
Jij hebt net als elk ander persoon een rugzak waar je een RC auto in kwijt kunt, je zender en zelfs nog wat gereedschap indien nodig nietwaar?

Ik heb er totaal geen problemen mee om iets verder te rijden, zal me echt niet boeien zolang ik maar in leuk gezelschap 'n hobby kan uitvoeren.

Als het eenmaal regent een hele dag is de Brusselse Poort sowieso geen optie voor de meeste van jullie. Want dan zouden jullie door de regen moeten fietsen ( of zoals Amando op de scooter ) maar voor Didier en mij is dat dan gewoon een optie ivm eigen auto vervoer.

Voor mij is het dan ook geen probleem om iemand op te komen halen ofzo...
Maakt voor mij totaal niks uit.
Iedereen deelt dezelfde hobby zo simpel is het.

Ik sta voor iedereen en alles heel open, maar zoals jij nu doet Levi vind ik gewoon niet kunnen. Je bent hier met een groep die genoeg aan hun chassis uitgeven en willen dus ook een stukje mooi asfalt waar vrij op gereden kan worden.

In ieder geval goed dat de discussie aan de gang is.. zo weten we tenminste hoe de ander denkt over de bepaalde plekken.

Nogmaals : als het regent en we gaan bij de Brusselse Poort driften / rijden, ben ik best bereid om mensen op te komen halen, hebben we toch nog onze lol & staan we droog.

Dus ik zou zeggen, laat iedereen zijn mening horen :smile:

Laatst bewerkt:
Oke ,jammer dat het hier nu zo gaat.... Bij deze denk ik dat als het zo door gaat ik ook gewoon weer lekker bij gamma ga rijden ,aangezien je daar ook lekker kon schuilen/ rijden als het regent. Het is bovendien voor mij lopend te halen en dat betekend dat ik met meerdere auto`s kan meenemen!

Huub

"gamma of niet"

ik had net een heel verhaal getypt over die 3 woorden.. maar ja zal het maar niet doorzetten.
Ik zal het verkorten tot 1 woord : Egocentrisch

Ik ga niet mn chassis verkrachten door op zo'n kutasfalt met stenen & bladeren te rijden zodat ik mn chassis gewoon kan zien stuiteren?

Heb dit ook met Didier & Amando besproken. Caberg heeft een stuk beter asfalt en GEEN bladeren, steentjes lagen er wel... maar er is nog een parkeerplaats recht tegenover ( iets dichterbij voor Huub ) aan de linkerkant.. het Sphinxterrein. Dit is nog beter asfalt heb ik horen zeggen, moet het zelf nog even controleren.

Caberg = perfect voor wanneer het goed weer is ( geen regen ).
De brusselse poort is overdekt.. tenminste het gedeelte waar wij stonden. Buiten wat blaadjes is het er perfect om te driften. En er was flinke regen voorspelt waardoor we voor die optie gekozen hebben.

En Levi... ik rij met n waarde van €700,- - €1000,- op een scooter naar de plekken... wat als ik onderuit ga, wat als mn tas scheurt, wat als ik aangereden wordt. Erg egocentrisch om zoiets dan als excuus erbij te halen.
Jij hebt net als elk ander persoon een rugzak waar je een RC auto in kwijt kunt, je zender en zelfs nog wat gereedschap indien nodig nietwaar?

Ik heb er totaal geen problemen mee om iets verder te rijden, zal me echt niet boeien zolang ik maar in leuk gezelschap 'n hobby kan uitvoeren.

Als het eenmaal regent een hele dag is de Brusselse Poort sowieso geen optie voor de meeste van jullie. Want dan zouden jullie door de regen moeten fietsen ( of zoals Amando op de scooter ) maar voor Didier en mij is dat dan gewoon een optie ivm eigen auto vervoer.

Voor mij is het dan ook geen probleem om iemand op te komen halen ofzo...
Maakt voor mij totaal niks uit.
Iedereen deelt dezelfde hobby zo simpel is het.

Ik sta voor iedereen en alles heel open, maar zoals jij nu doet Levi vind ik gewoon niet kunnen. Je bent hier met een groep die genoeg aan hun chassis uitgeven en willen dus ook een stukje mooi asfalt waar vrij op gereden kan worden.

In ieder geval goed dat de discussie aan de gang is.. zo weten we tenminste hoe de ander denkt over de bepaalde plekken.

Nogmaals : als het regent en we gaan bij de Brusselse Poort driften / rijden, ben ik best bereid om mensen op te komen halen, hebben we toch nog onze lol & staan we droog.

Dus ik zou zeggen, laat iedereen zijn mening horen :)
Dit was het orginele bericht totdat hij het weghaalde en toen terug poste!?!?!

Laatst bewerkt:
Had beter van je verwacht, ik wil hier niet te ver op ingaan simpel weg omdat ik wel beter weet.

Electronica is gevoelig voor trillingen , zender oplader gereedschap ect heb ik in een rugzak. Auto's moeten dus achterop de fiets, verschil tussen scoot en fiets is dat mijn fiets geen vering op de bagagedrager heeft .
En over die 500 euro gesproken , dat kost het chassis mja..

Wordt het zo te horen toch weer het kleine vertrouwd groepje op een zondag bij de gamma schuilend voor de storm bibberend in de vrieskou. Ach ja we maken er altijd wel wat van !

levi

Levi... "beter van mij verwacht" je kent me nog niet eens..
en Toen ik erbij kwam deed je al van "buuh wat komt daar nu erbij"
Maar goed zo heb ik dat opgepakt in ieder geval.

"Electronica is gevoelig voor trillingen , zender oplader gereedschap ect heb ik in een rugzak. Auto's moeten dus achterop de fiets, verschil tussen scoot en fiets is dat mijn fiets geen vering op de bagagedrager heeft."

Jij als automonteur in opleiding moet toch weten dat een scooter ook trilt.
Ook al is je scooter niet opgefokt lol.

Als jij je nu persoonlijk aangevallen voelt, dan moet je dat doen.
Maar dat was zeker niet de bedoeling gewoonweg omdat ik je niet ken.
Maar je haalde punten aan waarvan ik zeg : en anderen wel dan?

Het ging ons erom om een nieuwe verbeterde plek te zoeken waar we nog altijd gewoon lekker konden rijden.

Didier had ook al een paar keer aangekaart om een andere plek te zoeken in verband met het slechte asfalt. Maar zoals ik meteen merkte toen hij daarover begon sloeg jij dat af terwijl de rest er toch wel oren naar had.
Daarom zochten we toch een plek die niet al te ver verwijdert was van de normale.

Jij was de laatste keer ook flink bezig over de bladeren daar dus ja :p

We hebben gewoon iets gezocht met beter asfalt.. zo simpel is het, verder is daar niks achter te zoeken.

Is er dan geen stuk asfalt bij Wittenvrouweveld waar iets beter asfalt ligt dan de gamma?

FF snel tussendoor.Hoop dat jullie dit uitvechten op msn. ik blijf nu bij gamma en denk dat daar ook veel mensen voor zijn. (Btw als dit topic zo verder moet,dan waarschuuw ik de mods van mbf en gaat ie Dicht!)

Allen dank voor uw begrip.

Huub

Laatst bewerkt:
Huub... doe normaal, dit is een discussie... geen ruzie :mrgreen:

Levi en ik zijn aan't praten op msn, niks uitvechten..

Zijn juist een oplossing aan het zoeken

"Discussie"

Hallo allemaal,

Even zonder gelijk iemand aan te vallen.
Dit topic heet meeting Maastricht gesticht door Levi.
Of we nou bij de GAMMA, Caberg of Brusselsepoort rijden maakt geen .... uit.
Laat iedereen in z'n waarde en indien het klote weer is, is de Brusselsepoort(BP) gewoonweg een super optie.
Wij droog auto's droog.:)

@Rico super dat je mensen wilt ophalen indien de mentaliteit een beetje verandert wil ik dat zeker ook doen.

@Huub topic sluiten????? Ik zeg alleen maar: Niet doen.

@ de rest, Volgende keer gewoon weer ergens gezellig rijden.
Hoe en wat zien we wel.

Grt
Die ouwe:mrgreen:

Nou jongens We zijn er dadelijk toch uit.
Wanneer is dan de volgende meeting? Ik zal even vragen aan de moderators om even de `discussie` weg te halen!

Huub

De discussie blijft staan zodat iedereen het kan lezen dat er goed overleg geweest is :)

Zondag kan ik gewoon..
Moeten we maar ff kijken naar 't weer en dan de keus maken waar :)

Brusselse Poort / Sphinx (Caberg)

Roy jij bent natuurlijk ook welkom, Levi zei al dat hij je dan de weg kon wijzen.
En eventueel kom ik naar de Gamma gereden zodat je kunt volgen, ook geen probleem.

Precies, was ff een gesprek, maar we zijn eruit :p
En ik hoop dat niemand zich aangevallen voelde ... :p:p

Volgende meeting is dus (als het droog is) bij de Sphinx, om te kijken welk asfalt dat beter is (ik denk persoonlijk dat dit asfalt beter is) vergeleken met de parkeerplaats ertegenover (waar we toen dus die meeting hadden).

Nou mensen, wanneer gaan we weer ? :p
Ik kan nu zondag ook wel denk ik, weet het nog niet 100% zeker :p

[mod]Geen problemen hier. Alles in goed overleg uitgesproken. Zo hoort het ook :thumbsup:
Martin[/mod]

Is al te kort dag voor mij , het motorblok moet klaargemaakt worden om naar het revisiebedrijf te gaan. Maar als ik weet waar jullie zijn kom ik met het Vannetje langs..

Back