ik zal er dan waarschijnlijk met mijn MG16 zijn, maar moet nog ff vervoer regelen, heb geen zin om alleen met mijn fietsje naar amby te fietsen:???:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk ook wel dat ik langs kom.
Maakt het wat uit of er drifters komen ?
Misschien dat ik de nitro ook wel meeneem, ligt eraan![]()
Tuurlijk zijn drifters welkom Armando
Nitro liever niet aangezien het me niets zou verbazen als men gaat zeuren wat in de buurt woont ( dit zul je wel begrijpen he )
Geen nitro?
Ik rij alleen maar nitro![]()
Ja kijk mij maakt het niets uit maar ik weet niet wat we wel en niet mogen, van gamma zelf maakt het niet uit zolang we niets kapot maken en geen rommel achterlaten.
Maar er is aan 1 kant van de gamme wat verder op een wijk en als deze mensen gaan zeuren over jankende motoren zouden ze kunnen komen klagen wat zou betekenen dat we moeten stoppen met nitro.
Maar we kunnen het erop wagen mocht er dan iemand komen zeuren stopt het voor de gene met nitro'auto's.
Mm, als er een mooie ferrari voorbij rijdt die veel herrie maakt zul je niemand in de buurt horen klagen zeker.
Maar we zien wel wat er gebeurd
Heb er al zin in :smile:
Haha, ik neem ook ultramat 16 mee zodat ik op autoaccu kan opladen.
Wellicht vraag ik of mam haar alfa laat staan zodat ik een laadstation heb.
Is een 55AH accu dus deze kan effe denken 55 AH : 20 uur ( vaste norm )= 20 uur lang 2.75 A leveren moet wel lukken om de auto erna nog te starten. Anders duwen
Ik zou eigenlijk in mini meerijden maar aangezien ik zelf al 4 auto's wil meenemen en we met z'n 3e zijn lijke me dat geen goed plan.
met 3 man stemmen we al in
MiniTuner (Huub)
Seicentogek (Armando) en Raven
R0y-Boy ( Roy ) en Tom
Perfect-Noob
Tamiyamo3freak ( Levi )
Wellicht :
Berrytt01 met nog 2 man
Timo ( vriend van mij )
Mensen van rcdrift