meeting Maastricht

Ondanks de wat lagere opkomst, maar ja met 4,5 graden eigenlijk niet zo gek, toch een leuke ervaring om weer eens met meerdere mensen tegelijk te rijden.

Op naar de volgende meeting bij een iets meer menselijke tempratuur:p

André

Kort maar krachtig zeg ik maar he :)
Maar idd gezellig eens met wat meer mensen samen te rijden :)
Ben benieuwd naar de foto's :)
Hopen op snel beter weer, een weer een meeting :)

Grtz Turbo-Dreams..

Weer erg leuk om met een paar mensen te rijden. Gelukkig geen brokken gereden maar toch de countyman vies gekregen :( xc trouwens ook nog ( toen roy, tom, armando, huub en ik nog alleen daar waren ).

Hier even foto's hoe mijn auto's eruit zien :
IMG_0180.jpg

IMG_0181.jpg

IMG_0188.jpg

IMG_0176-1.jpg

IMG_0179-1.jpg

Ik verheug me nu al op al het matt. wat Tom heeft genomen !

En ja in de zomer wil ik dit echt wel vaker doen maar niet meer net rondt het vriespunt ( was net nog 2 graden ).

Was idd erg leuke meeting !

Ik zal zeker vaker komen :p

Was echt een hele lange tijd geleden dat ik met wat andere mensen buiten heb gereden :)

Moeten we volgende keer maar die sponsoring aanvragen bij de Gamma, voor die teraskachels en die container met een raam in :lol:

Was idd erg leuke meeting !

Ik zal zeker vaker komen :p

Was echt een hele lange tijd geleden dat ik met wat andere mensen buiten heb gereden :)

Moeten we volgende keer maar die sponsoring aanvragen bij de Gamma, voor die teraskachels en die container met een raam in :lol:

En voor in de zomer willen we graag een ijswinkeltje :P

Mijn Schade:

hier is mijn schade goed te zien. kost USD$3.50 op rcmart .ben allang blij dat ze dat onderdeel nog hebben. Nog iets ik had gewoon door kunnen rijden het chassis raakte de grond niet XD

P2150024.jpg

P2150023.jpg

Huub

Laatst bewerkt:
meeting

EY jongens

het was ckers gezellig, al waren er weinig mensen.
maar ja voor mij was het de eerste keer en vond het toch wel geslaagd.

hier al 3 foto`s

full

full

full

zaal proberen om morgen ff een leuk filmpje te maken van wat foto`s en de filmpjes die zijn gemaakt.

Nu snel hopen op wat beter weer zodat we weer een leuke meeting kunnen organiseren met wat meer mensen.

laters en spreek jullie wel weer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Weer erg leuk om met een paar mensen te rijden. Gelukkig geen brokken gereden maar toch de countyman vies gekregen :( xc trouwens ook nog ( toen roy, tom, armando, huub en ik nog alleen daar waren ).

Hier even foto's hoe mijn auto's eruit zien :
IMG_0180.jpg

IMG_0181.jpg

IMG_0188.jpg

IMG_0176-1.jpg

IMG_0179-1.jpg

Ik verheug me nu al op al het matt. wat Tom heeft genomen !

En ja in de zomer wil ik dit echt wel vaker doen maar niet meer net rondt het vriespunt ( was net nog 2 graden ).

ff nog een ding de persoon met de nitro auto was op dat moment volgens mij toch ook nog daar of niet ?? ( zory ben ff je naam kwijt)

groetjes tom

EY jongens

het was ckers gezellig, al waren er weinig mensen.
maar ja voor mij was het de eerste keer en vond het toch wel geslaagd.

hier al 3 foto`s

full

full

full

zaal proberen om morgen ff een leuk filmpje te maken van wat foto`s en de filmpjes die zijn gemaakt.

Nu snel hopen op wat beter weer zodat we weer een leuke meeting kunnen organiseren met wat meer mensen.

laters en spreek jullie wel weer.

Ooow, en mijn Porsche, en Subaru dan ? :(

:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Back