meeting Maastricht

Hier wordt ook al veel te lang niets meer gedaan , maar daar komt echter verandering in. Er komt morgen een Highlift (rijklaar) binnen , deze ga ik klaarstomen voor mijn 3e jaar wintersport en ook 3e jaar rc auto mee naar oostenrijk.

DSCF3016.jpg

Dus na de carnavalsvakantie ( voor sommige ) heb ik ook weer zin in een meeting !

groetjes,
Levi

Stofhappen

@ Levi: wat een stof op je autoos...;)

@ de rest: momenteel ook erg druk (eindelijk uit die ziektewet en weer eens aan het werk) dus de komende tijd zal ik er helaas niet veel bij zijn.

Ik hou echter de topics in de gaten.:mrgreen:

grt

ps mijn nieuw speeltje wil wel graag meedoen.:2gunfire:

2hdph13.jpg

@ didier , jaja ik weet het lang niet gebruikt... maar ik moet wel erbij verklappen dat het er zo dik opligt omdat we net een verbouwing achter de rug hebben en ik nogal veel heb liggen plamuren en schuren 2 weken geleden.

Oehh... de highlift zal binnen een uur hier zijn zegt track trace... De accu's steken al in !

Hey hey,

ik heb zeker weer zin in een Meeting, alleen het weer werkt niet echt mee.
Heb ondertussen wel genoeg sneeuw gezien dit jaar :eek:.

@ Levi, ben benieuwd naar je Highlift :p.

Groetjes,

Roy

@Roy, Ja ik ook wel vind het wel genoeg geweest!
@Levi We Want Pictures!!

Hoop dat we dan na de carneval ergens een keer weer fatsoenlijk weer krijgen zodat we weer eens een meeting kunnen houden!

Huub

@ Roy , ik weet het nog niet helemaal er zijn zoveel mogelijkheiden met dit chassis. Wat wel duidelijk mag wezen is dat ik hem zo realistisch mogelijk wil hebben. Dus geen 2.2 mudslingers met 4link en verhogen..

Ik zal na de vakantie een showcase openen over het autotje , er zijn al wat aanpassingen aan gedaan.

@ Huub , was lache toenet he !! Je lunchbox ging echt goed in de sneeuw , ik heb je maar 2x er hoeven uit te trekken met de sleepkabel.

@ Allemaal , zullen we binnenkort ook een (soft) off-road meeting houden op de ambyerheide ? Kunnen we rc rijden en erna een bakje chocolademelk gaan drinken.

groetjes,
Levi

Het gaat super hier , ik heb al ontelbaar keren vast gezeten met de highlift maar echt leuk rijden in de sneeuw !!
Maar ja , de highlift is maar bijzaak voor na het skieen. Dit is mijn 3e jaar wintersport en ik volg ook deze hele week les. Ik zit inmiddels in de hoogste groep en dat is echt uber vet...:-D ( en snel haha )

Zondag kan ik wat foto's en video's uploaden dat gaat hier nu niet ,maar er zit wel mooi materiaal tussen.

Mooi om te horen Levi !

Hier is de sneeuw gelukkig weer weg, nu nog een keertje goed hard regenen dat die pekel weg is en we kunnen weer meeten ! :D

Die kl*te sneeuw heeft lang genoeg geduurt :evil:

Zo... we hebben lekker doorgeknalt en zijn al vroeg thuis.
Hier alvast een fotoke , de rest komt in het appart showcase ( moet ik nog openen )
DSCF5033.jpg

groetjes,
Levi

Hoi allemaal.

Iemand een zin in een meeting nu eindelijk de sneeuw en de pekel zijn weggeregend?

@levi Wanneer gaat het showtopic open?i want to see pictures!

Huub

Haha die showcase komt morgen wel , en over een meeting zou ik graag 7 Maart voorstellen. Gewoon 14:00 gamma maastricht om mee te beginnen zeker nog zo vroeg in het jaar ( lees kans op regen ).

Helaas dan kan ik er niet bij zijn komende zondag heb ik net gehoord van mijn ouders. Ik zou wel een keer op een zaterdag kunnen!

Er is ook nog iemand die ook wel een keer mee wilt rijden sowieso een man misschien zelfs 2.

Huub

Laatst bewerkt:
Hey Leute,

Iemand toch weer eens zin in een meeting?
Nu ligt er geen pekel meer en voor de rest is het nu ook redelijk droog.

Huub

Zondag 28 Maart Gamma 14:00 ?

Is het enigste weekend dat ik zelf kan , erna en ervoor ben ik druk bezig :DAls ik mijn mini apk gekeurd krijg mag hij namelijk thuis staan !! uhum dat is nog wel wat werk :
DSCF5097.jpg

In het photobucket staan nog meer macro afbeelding van de roestplekken..

groetjes,
Levi

Laatst bewerkt:
Back