meeting Maastricht

Die plek zal heel lastig worden...

Misschien binnenkort wel, nadat we een paar updates gedaan hebben :)
Voorlopig melden we er nog niet teveel over, maar daarna wordt het allemaal even gemeld.

Zondag kan ik trouwens weer gewoon, anderen die dan ook weer wat willen rijden? :)

Ik kan helaas niet aangezien we een terrein/gebied voor de winterhike gaan verkennen ( met een land rover 109 :P)

Is het een idee om iets verder vooruit te plannen met de meetings kunnen we nu een leuke datum afspreken voor de komende vakantie ?

groetjes,
Levi

Hallo

Wanneer zullen wij de nieuwe meeting plannen?
Ik ben aant kijken voor een nieuwe rc alleen krijg me oude niet verkocht..welke ik nieuw wil zien jullie nog wel als hij er is

Huub

Ha collega :mrgreen:

Ik ben verlopig niet meer buiten te zien met mijn rc denk ik :p

Buggy ligt uitmekaar
TT-01E (drifter) heb ik geen velgen voor (ben ik nog steeds aant schuren en spuiten, was misgegaan :p)
En de rest rijd zoiezo niet (op de nitro na, maarja das ook weer zoiets :rolleyes:)

Na kersemus krijg ik mijn motortje voor de buggy, dan zie ik wel wanneer ik kan komen :mrgreen:

Deze week iig zeker niet, kerstborrel van de Keverclub
10 januari ook niet, want dan ben ik naar KeverWinterFestijn in Rosmalen :p

En dan zal het geld wel weer op zijn, dus mag ik niks kapot rijden :rolleyes:
J/K :p

Jullie kunnen natuurlijk ook zonder mij een meeting houden :p:p

Vandaag toch even buiten gereden (voor het eerst met de hornet)

PC150004.jpg

PC150005.jpg

PC160006.jpg

PC160008.jpg

PC160009.jpg

Was wel vet om zon oldtimer te zien scheuren :p

Heren,

het word toch weer eens tijd om een meeting te houden.(ALs er sneeuw ligt dan pakken we de off-roaders)
Bij deze vraag ik me af wanneer?

Huub

Voor mij ff niet :p

Wil eerst wachten tot die pekel weg is, want ik wil niet die rommel op mijn auto hebben, zelfs niet op mijn buggy's ! :mad:

Dus, ik wacht wel wanneer het betere weer weer komt :mrgreen:

Voor degen onder ons die off-roaders hebben. In Amby ligt een bos daar is geen pekel gestrooit en een super mooie locatie voor off-road.

Huub

Laatst bewerkt:
Hmmm... Nah heb ook niet zoveel zin om m'n Losi te gaan verkrachten met de sneeuw.
Vooral niet m'n elektronica :p

Ik wacht even op beter weer :)

Is alweer een tijdje geleden idd !

Moet wel ff kijken of ik op die geprikte datum kan komen, morgen kan ik zoiezo niet, heb ik een verjaardag, als dat doorging, en er was nog ergens binnenkort een verjaardag dacht ik, ach ik zie wel :p

he ja ik ben degene die lekker met me nieuwe bakkie de hele winter heeft doorgecrost. De lunchbox is nu finally gerestaureerd stom ding. hij rijd nu weer lekker en ziet er erg grappig uit op een recht stuk ook al rijd ie normaal tempo, even iets gas en je hebt een wheelie(dat is met standaard motor).

dusja plannen we maar een keer een nieuwe!

Huub

Iemand deze week wat te doen?

Heb wel weer zin in een meeting.:D Alleen kan ik op de zondag niet....logisch toch?

Huub

Laatst bewerkt:
Back