meeting Maastricht

Dus het gaat door ?
Accu's zijn iig geladen, straks tas klaarmaken en ik ben weer van de partij ! :p

ik zal ook mijn pilionnen meenemen, mss gebruiken we ze nu wel ? :p

Was een leuke meeting en ook nog redelijk wat opkomst :D

Jammer dat mijn Spektrum het WEER niet meer deed :mad:
Is vast niet gemaakt om mee door het water te rijden :p

Maar het was weer leuk :mrgreen:

Eerste foto`s

Ey

Het was zeker een geslaagde meeting.
En hierbij de eerste foto`s.

full
http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/tommeke15-albums-meeting-picture8370-100-0511-1.jpg

full
http://www.modelbouwforum.nl/forums/members/tommeke15-albums-meeting-picture8370-100-0511-1.jpg

full

Het filmpje zaal na donderdag pas gaan komen. Moet namelijk nog een praktische opdracht maken.:(:sleepy:

Laters

Ik weet niet wrrm de kwaliteit zo slecht wordt na het verkleinen:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaja zo hoort een meeting te zijn :D
Leuke opkomst , lekker weer , en veel slippende banden :rolleyes:

Schade voor mij :
LRP accu
Dempertje
halve bodemplaat bekrast

2 banden:rolleyes:

Tot de volgende keer.

Groetjes,
Levi

rijden gamma

Helaas kon ik niet, maar de de combi met de vrachtwagens kan ik zeker waarderen. Volgende keer (reeds bekend?) kom ik met mijn vrachtwagen. De kever moet namelijk nog een behoorlijke reparatie ondergaan tot hij weer de weg op mag.

Chiel

YYYEESS!! trekstarter en koppelingsbel binnen, en gemonteerd. nu even testrit maken. nu kan ik tenminste ook komen :) 3 maal scheepsrecht zullen we het maar noemen...

Hey leuk, kun je er de volgende keer weer bij zijn. Hebben jullie weer trek in een nieuwe meeting ??

Zelf zit ik al erg vol , dit weekend mini's , de 26e eerste clubdag in utrecht, wellicht de 19e een meeting ?

Hebben jullie weer trek in een nieuwe meeting ??

Zelf zit ik al erg vol , dit weekend mini's , de 26e eerste clubdag in utrecht, wellicht de 19e een meeting ?

Hey hey,

mijn weekenden zijn ook aardig gevuld.
Komende weekend met mijn zus mee naar een Twingo dag in Veenendaal, het weekend daarna vier ik mijn 20ste verjaardag
en tot slot neem ik op zondag 26 april Levi (tamiyam03freak) mee naar Utrecht voor de eerste van de drie Mini Clubdagen.

Groetjes,

Roy

P.s. de 19e zal ik dus niet bij de meeting aanwezig zijn, mocht die doorgaan.

zijn er mensen die toevallig dit weekend kunnen? anders kan volgende week wel.

ik kom deze keer dus wel mee, aangezien alles nu perfect werkt. is daar toevallig wat modder ofzo om doorheen te crossen? anders moet ik maar genoegen nemen met het gras :)

moet ik nog iets meenemen ofzo?

Hey hey,

mijn weekenden zijn ook aardig gevuld.
Komende weekend met mijn zus mee naar een Twingo dag in Veenendaal, het weekend daarna vier ik mijn 20ste verjaardag
en tot slot neem ik op zondag 26 april Levi (tamiyam03freak) mee naar Utrecht voor de eerste van de drie Mini Clubdagen.

Groetjes,

Roy

P.s. de 19e zal ik dus niet bij de meeting aanwezig zijn, mocht die doorgaan.

Jaja dat wordt tof de 26ste :DKomend weekend kan ik dus jniet maar het weekend erna ook niet dan heb ik een sj413 thuis staan om aan te werken ( 7 dagen lang ). Weekend erna dus mini clubdag.
Voor Roy en mij zal het dus voorlopig niet gaan.

gr,
levi

ik zou ook wel graag een keer willen komen.Ik ga trouwens morgen een kyosho mp7,5 sports 3 bestellen.:p maar ik kan natuurlijk ook een electro auto meenemen.
Ik zit ook de komende weekenden een beetje vol, ik ga met school naar Noorwegen de 20 ste t/m de 26 ste
Ik hou dit draadje wel in de gaten:rolleyes:

Nieuwe meeting

Hallo allemaal,

Vindt het weer eens tijdt worden om wat af te spreken. Velen van ons zullen toch wel 2 weken vrij hebben. Voorstellen ?

Zelf had ik ook nog het idee om een keer echt een off-road meeting te houden is dat misschien iets ?

groetjes,
levi

Laatst bewerkt:
Back