meeting Maastricht

Hey hey,

ik heb ook wel zin in een nieuwe meeting en kan elke dag van de week eigenlijk wel.

Off-road meeting zie ik ook wel zitten :p.

Ik lees het wel.

Groetjes,

Roy

Vandaag de hele morgen met minituner gaan trailen.
Super vette plek gevonden , iemand dit zin heeft om te trailen a.s. dinsdag ? Wij gaan namelijk weer crossen/trailen.
Verzamelen bij de nachegaal in meerssen.

foto's zullen volgenhad wat problemen met uploaden vanaf de telefoon.

meeting tijd

Ey levi

Hoelaat is de meeting ??

Lijkt me wel handig :P

Misschien dat ik en roy komen.

Laters

Morgen gaat niet lukken , ik heb nog niet al mijn accu's vol en mijn laro staat in de verf. Huub zijn auto ligt weer uit elkaar.

Donderdag een beter plan ?
Zou dit dan s'middags kunnen voor jullie ?

Anders in het weekend dan kinnen de mensen die geen vakantie hebben ook aanwezig zijn.

Hier nog wat foto's van toen huub en ik zijn gaan rijden in het bos;

Huub zijn ansmann :
IMAGE_093.jpg

En mijn xc (let niet op wielkasten was tegen beschadigingen, wat overgens toch niet voldoende was hele dak zit vol krassen van hem omrollen )
IMAGE_094.jpg

Voor de mensen die van springen houden was dit een erg leuk bergje :
IMAGE_095.jpg

IMAGE_096.jpg

Nu is dit de leukste locatie aangezien je hier leuk kunt springen maar 20 meter verder super kunt crawlen.
IMAGE_102.jpg

IMAGE_103.jpg

En een van de crawl onderdelen :
IMAGE_098.jpg

IMAGE_099.jpg

IMAGE_104.jpg

Krijgen jullie er al zin in ?;):rolleyes:

ik woon zo'n 16,3 km van die plek af(volgens google maps;)
als mij tandwiel binnen is voor mijn tamiya dt-02 offroad wil ik zeker wel eens komen ik heb toch genoeg tijd in deze vakantie:rolleyes:

die plek ziet er trouwens niet verkeerd uit:)

ik woon zo'n 16,3 km van die plek af(volgens google maps;)
als mij tandwiel binnen is voor mijn tamiya dt-02 offroad wil ik zeker wel eens komen ik heb toch genoeg tijd in deze vakantie:rolleyes:

die plek ziet er trouwens niet verkeerd uit:)

Ik zie dat je in Heerlen woont , dan kun je best de trein vanuit Heerlen naar Meerssen pakken , dan is het 5 minuten lopen. Zelf doe ik dit traject elke dag om op school de komen.

meeting

hallo, ik ben nieuwe heir zit ook op rc-junkies .
ik kom ook uit het zuiden en rij ook offroad als jullie nog een keer gaan rijden kom ik ook wel langs met me savage .

Groetjes Bart

Ik zie dat je in Heerlen woont , dan kun je best de trein vanuit Heerlen naar Meerssen pakken , dan is het 5 minuten lopen. Zelf doe ik dit traject elke dag om op school de komen.

oke met de trein is geen probleem
ik moet alleen nog even wachten op mijn tandwiel,dat duurt wel erg lang bij 2 brothers rc
maar dat wel zo zijn omdat het tamiya is

hallo, ik ben nieuwe heir zit ook op rc-junkies .
ik kom ook uit het zuiden en rij ook offroad als jullie nog een keer gaan rijden kom ik ook wel langs met me savage .

Groetjes Bart

Rijden in een natuurpark met een savage gaat niet goed dan heb je dus echt de politie binnen een uur staan.
Waarom zeg ik dit , 2 weken geleden heb oa. ik een regionale scoutingactiviteit georganiseerd in dit bos waar we ook 2 vergunningen voor nodig hadden.

ja das wel klote dan , :/ en rijde jullie niet ook nog op andere plekke waar het wel mag en kan ?

Groetjes Bart

Ook op de normale plekken zoals parkeerplaatsen moet je al opletten hoor ik heb ook al eens de politie gehad toen ik destijds nog met mijn savage 4.6 was aan het crossen.

Je kunt het beste op een on-road meeting meerijden lijkt me , aangezien we met 3 mensen ( Roy , Tom en ik ) een tamiya xc hebben en hiermee willen crawlen gaat daar de keuze naar toe.

Hoi,

komend weekend zal vooor mij niet gaan want ja de F1 van Monaco is dan :p
weekend erop ook niet want dan pinkpop :p

druk druk druk,

André

Hoi,

komend weekend zal vooor mij niet gaan want ja de F1 van Monaco is dan :p
weekend erop ook niet want dan pinkpop :p

druk druk druk,

André

Ik bedoelde ook niet komend weekend maar volgend weekend.
Dit weekend heb ik ook nog 2 smeekende mini's die wat aandacht vergen ;)
Bovendien moet ik nog mijn rc zien rijdend te maken , de 4x4 laro wilt nog niet lekker rijden.

Info

Nu toch maar een conctrete datum afspreken ? Wordt weer beetje zomerachtig :D

7 Juni

14:00

Oostermaasweg 3
6226 VJ Maastricht-Oost

Benodigdheden :

pylonen meenemen om wat af te zetten
1/1 auto's als oplaadstations

MAOOS.gif

Zelf neem ik mijn estate met mini aanhangertje mee, de xc ook als deze dan weer rijdend is.

Laatst bewerkt:
Back