meeting Maastricht

Levi als je nog een kap hebt van een tt01 kun je zelfs meerijden. moet je alleen nog een motor meenemen. Heb namelijk meerdere autos he:p

huub

Hee Allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties , ik kom net terug van de oldtimer rit in een skoda 2.0 tdi grr , was toch heel erg gezellig. We zijn in gelderland , brabant , duisland geweest op normale wegen , slechte wegen , en veel bospaden ( met een gangetje of 50 werden die in ons sportief groepje gereden) In duitsland hebben wij echter de 200 aangetikt op de machtige autobahn (met nog steed 2000 rpm over) ;)
Ik zal kijken of ik morgen alsnog even nakom ofzo, ik ga s'ochtends al helpen op rommelmarkt helpen van scouting amby. Meteen zoekend naar tamiya of leuke mini modelbouw autotjes.

Gr,

Levi

Het heeft wat gemotregend hier maar dat is alweer voorbij.
Buienradar geeft geen spatje regen aan voor vanmiddag, dus ik ben dr :)

armondo ? :confused:

Het was weer gezellig, en ook weer wat leuk kunnen kletsen :p

Nu weer gaan sleutelen, koolborstels vervangen :mad:

Mee eens :)

Was de eerste keer voor mij dat ik drifte.
Was erg leuk en ga hier zeker weten mee door :)

PE bandjes kopen, velgen en gaan met de banaan ;)

Seicentogek, bedankt dat ik even je bandjes mocht lenen om te proberen, super! :worship:

Hey hey,

het was idd weer gezellig en we hebben het droog gehouden, whooo hooo :D.
Helaas wel een ophang stukje van mijn M-03 krom gebogen en moet toch maar eens op zoek naar een ander motortje, is Huub ook tevreden :p.

Laat maar horen wanneer weer een meeting is, hahaha.

Groetjes,

Roy

Hallo,

Was weer eens super gezellig, de M03 is inmiddels weer gerepareerd (kapotte stuurservo).
Probleem wat zich vanmiddag voordeed waren de aandrijfassen, inmiddels weer opgelost.

Vee werk zo'n middagje rijden.

Grt en tot snel
Didier

Laatst bewerkt:
Helaas wel een ophang stukje van mijn M-03 krom gebogen en moet toch maar eens op zoek naar een ander motortje, is Huub ook tevreden :p.

He hij snapt het eindelijk!:D

Was een leuke meeting wel een dure helaas....... maarja denk dat ik de 5,5 brusheless maar eens ga bestellen:D

Tot de volgende

Huub

brushless

Ha guys,

Ik heb een nieuwe 10 Ezrun incl regelaar met ventilator en programcard te koop voor €60,-

Indien er niemand reageerd gaat hij morgen op het forum voor 75€.
Heb de gulf 4wd mini verkocht, de 9T in een M03 geplaatst en vandaag is de 10T eindelijk binnengekomen alleen heb ik er geen auto meer voor:confused:.

Laat effe wat weten!

Roy heb je pb gehad:confused:
Forum deed net moeilijk

Grt Didier

As zondag

Hallo allemaal,

Ik ben er waarschijnlijk bij, alleen heb ik mijn lader kortgesloten en dus een klein probleem met batterijen!
Echt weer wat voor mij!

Hopelijk tot zondag (met 2 M0-3's)

Back