meeting Maastricht

Ik kom ook weer niet, zondag staat op de planning dat we 3 meter lange gipsplaten naar boven moeten dragen in het nieuwe huis.

Jammer :(

Volgende keer mss beter ?
Dan kom ik vast wel eens af met de kevert vanaf kerkrade (als het weer beter weer is en ik mijn rijbewijs heb :p)

Tja, dan maar met huub alleen. Zullen we alvast een volgende meeting prikken zodat wel iedereen kan ?

En ja tuurlijk kom jij met je kever, ik ook met de mini - metro of land rover als ik mijn rijbewijs heb. Als we off-road meeting hebben moet ik met de land rover komen, dan trekken we wat dieper een ander bos in ;)

Groetjes,
Levi

Sneeuwkettingen

Ben gisteren begonnen met sneeuwkettingen. Ze worden iets duurder dan die van Ebay (even zoeken op rc snowchains), maar het grote verschil is, op die van mij komen spikes :cool:. Misschien nog zelfs interessant voor de Slash als ik weer eens over een andere auto heen rij: maximum carnage :2gunfire:

Foto's post ik nog wel. Kosten bedragen circa 15 Euro in totaal. Valt dus eigenlijk nog wel mee.

Huub en ik gaan ook niet naar het bos, met dit weer ga ik niet met een dure rc wagen achterop de olieberg af ! dus voor mij part mogen we deze CANCELD - CLOSED noemen. Of je moet bij mij thuis willen komen maar dan word het wel erg vol in de garage aangezien er nu bijna geen ruime meer is omdat mijn auto binnenstaat.

Groetjes,
Levi

We konden het toch niet laten om te rijden, echt leuk zeg in de sneeuw !
IMG_0003-3.jpg

IMG_0021.jpg

IMG_0014-1.jpg

Groetjes,
Levi

Back