Meeting plas laagraven Nieuwegein 17 april en 10 april

ik kan helaas zon dag niet...
ik heb wel een datum waarop het wel kan..
17 april
dat is ook een zondag en dan hebben mensen genoeg tijd om een plekje vrij te maken in hun/haar agenda's/

graag even duidelijk melden als je komt want anders snap ik het niet:P.
dus gwn zeggen: ik kom met een 'de auto('s) waarmee je komt'

graag even duidelijk melden als je komt want anders snap ik het niet:P.
dus gwn zeggen: ik kom met een 'de auto('s) waarmee je komt'

verander ook even de plaatsnaam van nieuwegijn naar Nieuwegein

a.s weekend ga ik zelf bij goed weer rijden op laagraven, 10 april 2011 a.s , vanaf 13:00 uur, als er meer liefhebbers zijn hoor ik het wel, of evt on en off road in Houten, On-road op een grote parkeerplaats afgesloten , en off road op het gras stuk erachter.

Laatst bewerkt:
As zondag gaat toch gewoon door ik heb er wel zin in en volgens mij is er genoeg animo voor wie gaan er tot nu toe?? 10april:

Rcronnie. Erbe
Qracing. Slash maxx
Verderf. Erbe
Michael-broek 2x MERV
Wen. ERBE en uberbasher savage flux

Laatst bewerkt door een moderator:
jup , maar dan kan paul niet ...
en het is ook zo lullig dat als ik zondag ga (ik mag maar 1 dag) dat hij dan helemaal niet kan (/gaat om dat ie dan toch alleen is) en wss komt me broertje dan ook ff mee met ze slash en anders gaat me vader met zijn slash :lol:

Tegen mij zei tie daarstraks dat zaterdag niet door ging. Dan kun je zondag of het moet weer veranderd zijn

Echt een mooie plek!!
Jammer dat ik niet kan. Misschien alleen dit weekend nar 19:00 uur ... Maar denk dat er dan niemand meer is :)

Misschien 24 April ook toevoegen? :)

Deze plek lijkt mij OK voor een wekelijkse ontmoeting !!!!

(Is ook maar 5 min. van m'n huis)

Ja Micheal, Als ik ga kan je mee rijden. Alleen ff kijken hoe het weer is enzo..
Post die filmpjes ff dan van zaterdag...
en neem iemand een schep mee! :P

zaterdag gaat niet door. de datums zijn zondag 10 april en zondag 17 april. en ik vind alles een beetje onduidelijk van wie er nou wanneer komt.. dus graag iedereen ff opnieuw zeggen wanneer je komt en waarmee. het leukste zal zijn als ik ook alle dagen kon maar 10 april is 1 dag voor me toetsweek en ik zit in het examenjaar dus die dag is een leerdag.. vandaar ook dat ik het op de datum 17 april had gezet zodat ik kan en de rest genoeg tijd heeft om een plekje vrij te maken in hun agenda's. dus aanstaande zondag ben ik er niet maar 17de wel! kunnen we niet gwn 10 april afblazen en gewoon ALLEMAAL 17 april gaan want anders rij je met 2 kleine groepjes ipv 1 grote. en 1 grote groep is natuurlijk vele malen leuker. dus wat zullen we doen? gewoon allemaal 17 april? dan is iedereen er hopelijk en dan is het vele malen leuker:). want ik vind het ook zo raar als ik 2 datums organiseer en vervolgens kan ik op 1 van die 2 niet komen. maar ik hoor graag van jullie. en vergeet niet te zeggen op welke dag(en) je nou komt;)

Moeten wij nou as zondag niet gaan rijden omdat jij niet kunt dat is toch belachelijk bijna iedereen gaat de week erop weer hoor. Omdat je de topic hebt aangemaakt ben je geen leider ofZo hahaha als we daar naar moeten kijken wie wanneer wel kan word er weinig gereden.twee datums is makkelijker anders heb je dadelijk 80 topics.

Er staan er tot nu toe vijf voor as zondag
Rcronnie erbe
QRACING. SLASHMAXX
VERDERF ERBE
MICHAEL-broek 2x MERV
Wen. ERBE en uberbasher savage flux

Laatst bewerkt door een moderator:
ok sorry laat maar. maar 10 april heb ik dus nu alle mensen staan?
maar gaan die dus ook allemaal 17de weer??

mvg,

Mensen die zeggen dat ze volgende week kunnen, kunnen Altijd nog afzeggen door onverwachte wijzigingen 17 april duurt nog lang daarom ben ik van mening als er veel mensen kunnen gewoon gaan rijden. En voor zover ik het kan zien in de topic word het volgende week drukker dus dan kunnen we twee keer rijden

Back