Meeting plas laagraven Nieuwegein 17 april en 10 april

Ik kom waarschijnlijk beide zondagen.
Zaterdag is moeilijk weet je voor mensen die al van school af zijn :P
Boodschappen/kinderen (ookal heb ik ze niet)/vrouw verwennen/zo kan ik nog 80 dingen opnoemen.
Zondag kan bijna altijd iedereen :yes:.

Mij maakt het niet zo veel uit hoeveel er komen.
Ik was laatst alleen met wen en we hadden ook net zo veel fun :p

Nou ik kan beide dagen niet, maar misschien is het handig er een wekelijks evenement van te maken? Het is een ruime plek en centraal in Nederland :)

Heb net ff geprobeerd te rijden met een nieuw achter diff en midden diff, maar voor en achter wielen draaien een andere kant op .... Zeker diff omdraaien? Weer alles uit elkaar halen ......

Nou ik kan beide dagen niet, maar misschien is het handig er een wekelijks evenement van te maken? Het is een ruime plek en centraal in Nederland :)

Heb net ff geprobeerd te rijden met een nieuw achter diff en midden diff, maar voor en achter wielen draaien een andere kant op .... Zeker diff omdraaien? Weer alles uit elkaar halen ......

whahaha denk niet dat je de eerste bent.
En zeker ook niet de laatste.

Wekelijks lijkt me wat veel denk niet dat iedereen elke dag kan.

Weekelijks is inderdaad veel, maar toch leuk als er elke week een paar komen. Zelf kan ik oon maar zo nu en dan, maar als het weekelijks ik kun altijd ff gaan kijken.

haha , die MERV is echt een vet ding :p

ik ga het vanavond ff overleggen met me pa of die kan rijden en dan hoop ik dat ik er zondag kan zijn met de slash :D
de hpi gaat niet echt lekker , kheb geen banden meer (nogal versleten :rolleyes:):p

Laatst bewerkt:
zal algemeen topic aanmaken : Rijders elektro omgeving Utrecht ,

kunnen we daar door gaan , om afspraken te maken , ed,

Back