Meeting Steenwijk HBK II 5 oktober 2008

Veel plezier tijdens de meeting op 05-10-2008.
Ik kan er niet bij zijn. Mijn oudste dochter is dan jarig.
Ik zie jullie wel via de foto's en filmpjes van de meeting;)

Groeten, Wilbert

nog drie personen die willen komen, vooral voor de info want alle drie beginners

Jan,Henri en bas

Het is altijd goed voor beginners.
Ik hoop wel dat ze dan ondertussen een heli gekocht en mee brengen.
De keus over welke heli zal ik kopen is een moeilijke en wordt sterk bepaald door je omgeving en portemonee...

Verder zal ik pas een week van te voren de balans opmaken uit alle meldingen in deze draad en iedereen een pmmetje sturen met de wat vragen en de laatste gegevens..
Houd de dag gewoon vrij (als je kunt) maar uiteindelijk zal het weer een sterk bepalende rol spelen wat, waar en hoe we gaan meeten. Ik ben nog met een grotere binnen lokatie bezig als uitwijk mogelijkheid.

Verder heb ik nu al een aantal vluchten gemaakt met een paar lokale heli piloten op de lokatie en kan alleen maar tevreden zijn. Beschut tussen de bomen waait het minder en is het rustiger.. Verder is het veld groot genoeg voor alle figuren en zelfs opdeelbaar voor verschillende niveau's. Dus ruimte genoeg. Koffie en thee (en andere versnaperingen) zijn in de buurt te krijgen en zelfs een mooie boswandeling voor de familie behoort tot de mogelijkheden.

Dus houd dit draadje in de gaten en streep de datum 5 okt 2008 vast af.

Benno

Nice nice...

5 oktober is al gearceerd in de agenda Benno :p
Zal weer die aftandse tafel meenemen, stoeltje en de rest natuurlijk.
Wie weet komt er nog een verstekeling mee maar die vliegt niet zelf dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken die sturen we wel weg met een kluitje het bos in als het nodig is :celebrate:

Groetjes,

Edwin

Steenwijk is niet naast de deur vanuit Nijmegen, maar 5 oktober staat in mijn agenda, als het weer ook een beetje meewerkt doe ik mijn best om ook weer met de HBKing aanwezig te zijn :D

Laatst bewerkt:
hoi allemaal,

kan niet wachten tot 5 oktober...................:banana:
morgen een nieuwe HH gyro erop en ik heb ook nieuwe lipo's besteld.
eens kijken of dit mijn King wat stabieler maakt.(voor mij dan)

Laatst bewerkt:
En wat heet ver, 145 km voor zo'n geweldige dag..
Kost wat benzine maar dan ben je er ook..
Maar je hoeft niet te komen.. heb ik weer wat meer vlieg tijd, ha ha.....
Benno

tsja dan ga ik maar een keer naar almere of thuis in de tuin:cool:, nog meer vliegtijd:cool:

LOL...omdat de server uit staat.
Hopelijk kan ik hem vandaag in de meterkast inbouwen.

vandaag weer geoefend voor de meeting.
voor de eerste keer buiten...............
na een voor mij geslaagde hover(zie filmpje) ging het 10 min. later ff mis.
een niet al te fijne landing verbrijzelde mijn rotorbladen van 20 minuten oud mrrrja.....
link voor filmpje:YouTube - Honeybee King II

ik blijf simmen en maar weer nieuwe bladen bestellen.:proost:

Zo.. even weer wat info voor de genodigden..

De meeting gaat gegarandeerd door...

De lokatie is geprikt en goed bevonden door een aantal heli piloten..
Mocht het weer toch nog roet in het eten drijgen te gooien wijken we uit naar een sporthal met een plafond hoogte van 7 meter en ruim 300 vierkante meter vloer oppervlak..
Die is niet geheel gratis maar wel betaalbaar en beschikbaar...

Dus verwacht ik iedereen op zondag 5 okt rond 12.00 in steenwijk..

Omdat ik wat persoonlijke info wil sturen heb ik graag een PBtje als je verwacht te komen..
Ik denk dat carpoolen ook wel hier en daar wenselijk is maar dat kun je dan weer het beste zelf regelen..

De meeting zal weer hoofdzakelijk voor eksy piloten zijn maar er komen ook trex, walkera, gulang en nog een paar andere modellen heli's. In ieder geval zal er weer genoeg te kijken en te vliegen zijn voor zowel de beginner als de gevorderde..

Tot ziens op zondag 5 oktober in steenwijk..

Benno

Hmmm moet natuurlijk weer werken. Zit erover te denken maar weer een dagje vrij te nemen. Morgen eens kijken of dat tot de mogelijkheden behoort want ik wil er eigenlijk wel graag bij zijn.Zijn er nog meer piloten vanuit omgeving Amsterdam die er heen willen?

gr,
Frans

Juist, steenwijk is dus 117,3 Km, enkeltje, van Bemmel af...

Endat voor iemand die alleen met de sim durft te vliegen haha.
Dat word dus een ritje puur voor de gezelligheid.

De vorige keer dat ik bij jullie ben komen kijken in Zutphen heb ik erg veel aankoop advies gekregen. Nu ik het setje compleet heb zou ik graag wat meningen willen horen over de setup. Misschien dat ik ga proberen wat bladen te beschadigen maar dan moet het weer wel meewerken haha.

In ieder geval, tot volgende week mensen.:bye:

Ik ben ook van de partij. Als ik de king weer heb opgelapt. De eerste full nose in wilde niet echt vanochtend :(
We moeten maar eens kijken of we een carpooltje op kunnen zetten vanuit de zuidelijke regionen ! Dat scheelt een hoop centjes aan benzine/diesel

Ik ben ook van de partij. Als ik de king weer heb opgelapt. De eerste full nose in wilde niet echt vanochtend :(
We moeten maar eens kijken of we een carpooltje op kunnen zetten vanuit de zuidelijke regionen ! Dat scheelt een hoop centjes aan benzine/diesel

Heee top man dat je er ook weer bij bent.
Goed idee van dat carpootje, kan je mij ophalen in haarlem is een klein stukje om:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

gr,
Frans

Hmmm moet natuurlijk weer werken. Zit erover te denken maar weer een dagje vrij te nemen. Morgen eens kijken of dat tot de mogelijkheden behoort want ik wil er eigenlijk wel graag bij zijn.Zijn er nog meer piloten vanuit omgeving Amsterdam die er heen willen?

gr,
Frans

Geen Piloten meer uit omgeving Amsterdam?
Ik kom ook langs almere enzzzzzzzzzzzzzzzzzz dus laat maar weten als je mee wil.
Het kan er maar eentje zijn want ik rij in een Fiat 500 dus niet zo veel plek en de achterbank moet plat voor de stoel.

gr,
Frans

Back