Meeting Steenwijk HBK II 5 oktober 2008

Discussie in 'meeting algemeen' gestart door plantjes, 10 sep 2008.

  1. fbk

    fbk PH-SAM

    Lid geworden:
    25 apr 2005
    Berichten:
    1.861
    Locatie:
    Nijmegen
    Wat krijgen we nou Frans :confused: Niet meer aanspreekbaar voor deze geweldige hobby, ik heb ook twee hobbies, maar deze blijft hoog in het vaandel staan, haha.
    Ik zat juist te bedenken dat het misschien wel leuk zou zijn om aankomende winter een indoormeeting in Nijmegen te organiseren ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  2. plantjes

    plantjes

    Lid geworden:
    12 aug 2003
    Berichten:
    1.140
    Locatie:
    Steenwijk NL
    Gewoon doen frank..
    Ook ik deel jullie 2 hobbies en heb pas de lokale onderdelen markt (lichtmis) laten schieten om effe lekker te vliegen..
    Je moet gewoon keuzes maken.. Die andere komt later wel weer..
    Ik kom zeker naar nijmegen toe... (je eerste aanmelding is binnen)

    Benno
     
  3. mr. nice

    mr. nice

    Lid geworden:
    18 mei 2008
    Berichten:
    454
    Locatie:
    Veldhoven
    Hallo Frank,

    Aanmelding 2.:banana:
    Ik kom.. En lekker dicht bij ook:p

    Groeten, Wilbert
     
  4. dobje

    dobje

    Lid geworden:
    4 okt 2006
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lochem
    Hallo,

    Het lijkt me handiger om voor een in de toekomst te organiseren meeting in Nijmegen een apparte discussie te openen als het zo ver is ? zo houden we het nog een klein beetje overzichtelijk.
     
  5. plantjes

    plantjes

    Lid geworden:
    12 aug 2003
    Berichten:
    1.140
    Locatie:
    Steenwijk NL
    Ja misschien dan gewoon e-sky meeting noemen en geen plaats er bij dan kunnen we het gewoon toch in een draadje houden..
    Nu zijn er 2 draadjes over steenwijk..
    Lekker duidelijk en toch universeel..

    Een nieuw draadje zie je alleen als je dagelijks de nieuwe berichten door leest en zou je dus kunnen missen..
    dus wel hier eff en linkje plaatsen..

    Benno
    Ps onboard video van frans afgelopen zondag op This is a private video on Vimeo
     
  6. dobje

    dobje

    Lid geworden:
    4 okt 2006
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lochem
    Hoi,

    Het probleem wordt de meer dan 300 pagina's (voorbeeld) die je dan moet doorlezen. Dezelfde zaken komen meerdere keren voor , dit komt dus dat men niet vanaf pagina 1 alles leest hierdoor wordt het onoverzichtelijk

    Er komt binnen kort een nieuwe indeling (kijk even in het electo en brandstof deel ) met een apart deel voor het organiseren van meetings. Het lijkt ons beter dit te stoppen en daar straks verder te gaan, Oh geen zorgen we gaan alles verplaatsen dus heb een beetje geduld en we hopen op jullie medewerking.
     
  7. dobje

    dobje

    Lid geworden:
    4 okt 2006
    Berichten:
    570
    Locatie:
    Lochem
    Kunnen jullie voor de nieuwe meeting in Nijmegen een nieuw draadje aanmaken.

    [edit] meeting steenwijk afgesplits van Zutphen
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008

Deel Deze Pagina