Meld hier de kleine schoonheidsfoutjes van het nieuwe forum

De "foute" indeling is een indeling welke normaal is bij vBulletin, dus dat zal voorlopig zo blijven.

En met de subforum's? bedoel je daarmee dat je die wilt verbergen? Dat is in de standaard vBulletin niet mogelijk, ik blijf kijken naar een oplossing hiervoor.

Robert

Is het miss ook niet handig om "verplicht" een prijs te plaatsen bij het 'te koop' gedeelte om misvertanden te voorkomen?

Gr

ik wil niet echt kappen op het forum, daarmee dat ik me hier liever buiten hou. Echter de 2 grote 'schoonheidsfoutjes' in dit forum zijn voor mij

- onmogelijk om direct foto's in een posting te laden
(andere fora hebben de mogelijkheid om attachements direct in de posting op de nemen.)
De workaround via foto.modelbouwforum is een stap te ver voor mij om veel foto's (dus ervaringen) te delen. Het resultaat zijn vaak rode kruisjes en links naar allerlei trage (spam) foto websites in topics.

- filteren van sub fora :p
Zonder deze optie zie je pas hoeveel posts er eigenlijk zijn...

Patrick

Perk, om je alvast tegemoet te komen, Kijk eens bovenin het forum... Forum-fotoupload, Ik ben er nog mee bezig maar het zal zeeeeeeeeeeer snel beschikbaar zijn voor vrienden van het forum!

Robert

Hoewel dat op bepaalde leeftijden wat lastiger begint te worden, kan je je natuurlijk ook gewoon aanpassen aan de nieuwe standaard ;)

(Deze post is natuurlijk puur plagend en niet aanvallend bedoeld!)

Ik krijg net een idee als dat zou kunnen zijn de problemen in iedergeval voor mij helemaal opgelost:yes::yes:

Is het mogelijk om bij de afdeling nieuwe berichten.
de subforums op alfabetische volgorde te zetten ipv op tijd?
Dan krijg je blokken en kan je veeel makkelijker kijken.

Dat is natuurlijk geen optie... Het gaat om de laatste berichten... deze zijn altijd op tijd gesorteerd... Verder kan ik het gewoon niet wijzigen, het is zo ingedeeld.

Nee, ik blijf kijken naar een soortgelijke optie als wat we op het "oude" forum hadden, dat je dus de forums die je niet wilt zien kunt "uitschakelen"

Robert

Ik begrijp niet helemaal hoe je er hoofdpijn van kunt krijgen, Bertus, maar ik zal even kijken of ik ergens een paginaatje voor je in elkaar kan flansen die en zoekresultaten ophaalt, ripped en in een ander formaat weer presenteert.. als dat een oplossing voor je zou zijn..

Het enigste wat ik nog mis is dat er onder de laatste post niet de mogelijkheid is om daar via

Modelbouwforum.nl > Algemeen > Helpdesk

terug kan komen op de plek die ik van daaruit wil bereiken. Dus graag zo een menu boom onder de laatste post als dat tenminste kan.

Robert, en dit dan of is dat niet mogelijk.
Als ik een bericht geplaatst heb aan het einde van de pagina moet ik helemaal naar boven scrollen om weer naar het hoofdpagina te gaan of naar een ander forumstukje.

Oude links naar topics van het forum kloppen niet meer, is daar nog een vertaalslag voor mogelijk ?

Robert, en dit dan of is dat niet mogelijk.
Als ik een bericht geplaatst heb aan het einde van de pagina moet ik helemaal naar boven scrollen om weer naar het hoofdpagina te gaan of naar een ander forumstukje.

Ik weet het Theo, ik ben ook al aan het kijken, en heb al wat aanknopingspunten gevonden, vroeg of laat gaat dat lukken.

Robert

Oude links naar topics van het forum kloppen niet meer, is daar nog een vertaalslag voor mogelijk ?

Ik ben er bang voor Roelof, want de meeste topics hebben een andere topic-ID meegekregen bij de conversie... Ik blijf kijken naar een oplossing, al betwijfel ik of die er is...:morning:

Robert

Back