Mening carburateur nitro rs4 evo+

Rijd jij met je HPI Trophy 4.6 Truggy onroad?(aan de bandjes op je foto en verlaagd?):D

Met het afstellen komt het wel goed!!!vind het ook leuk om te doen.:cool:

Denk ook dat mijn trekstarter kapot gaat als ik de motor aantrek terwijl de body er op zit.Ivb met de hoogte . dat is wel jammer.:(

gr

Is het trouwens verstandig na het inlopen een nieuwe gloeiplug in de motor te draaien?
Of gewoon wachten tot deze die er nu in zit zijn werk niet meer goed doet?

gr

Na inrijden gewoon vervangen. Tijdens het inrijden (rijke afstelling) komt er nogal wat aanslag op. Beste is deze gewoon te vervangen.

Rijd jij met je HPI Trophy 4.6 Truggy onroad?(aan de bandjes op je foto en verlaagd?):D

Met het afstellen komt het wel goed!!!vind het ook leuk om te doen.:cool:

Denk ook dat mijn trekstarter kapot gaat als ik de motor aantrek terwijl de body er op zit.Ivb met de hoogte . dat is wel jammer.:(

gr

Dat zijn de originele bandjes, maar ooit rijd ik wel onroad, niet vaak.
De vering kun je erg makkelijk verhogen of verlagen en zo aanpassen aan de ondergrond. Op de foto reed ik op een soort gravel, dan is het ideaal als hij laag ligt. Dan slaat hij iig niet om.

Ik ben vrij vandaag, dus ga lekker offroad raggen, met de originele bougie ;)... Groeten

Dat zijn de originele bandjes, maar ooit rijd ik wel onroad, niet vaak.
De vering kun je erg makkelijk verhogen of verlagen en zo aanpassen aan de ondergrond. Op de foto reed ik op een soort gravel, dan is het ideaal als hij laag ligt. Dan slaat hij iig niet om.

Ik ben vrij vandaag, dus ga lekker offroad raggen, met de originele bougie ;)... Groeten

Laag zwaarte punt is altijd goed heb mijm emaxx ook een beetje lager gezet en dat scheeld dag en nacht.en er is nog goed offroad mee te rijden.

Hey ik zie dat je uit omg Eindhoven komt waar rag je meestal dan?:D

gr.

acceleratie is altijd minder, maar top hoeft niet veel te schelen.

Mijn Traxxas Rally trok op 2s iets sneller op dan mijn RS4 en op de 3s nog sneller, maar kwa top is de RS4 beter.

De RS4 trekt iig snel genoeg op om donuts te maken.

Laag zwaarte punt is altijd goed heb mijm emaxx ook een beetje lager gezet en dat scheeld dag en nacht.en er is nog goed offroad mee te rijden.

Hey ik zie dat je uit omg Eindhoven komt waar rag je meestal dan?:D

gr.

Bij mij acher (in mierlo) ligt een mooie ruimte waar ik net ben geweest en er is een mooie gravelparkeerplaats bij de strabrechtse heide, langs de snelweg, waar ik vaak rijd.

Ik ben mn ei weer kwijt :D alsmede mijn voorwiel( rechts voor afgebroken) en weer een trekstarter( hing onder de kap tegen de uitlaat aan en dus doormidden) :( maja, das hobby he...

Ik denk dat ik er nu een rotostart ga opzetten...

dan voel je wel slecht waneer de motor verzopen is lijkt me?:confused:

Mierlo aha ben ik laatst nog geweest op dat skate baantje daar met dat groote grasveld met de Maxx.:D

Jammer van de schaden:(

Is het ook zo dat als het brandstof tankje bijna leeg is dat de motor ook slechter gaat lopen?

gr

dan voel je wel slecht waneer de motor verzopen is lijkt me?:confused:

Mierlo aha ben ik laatst nog geweest op dat skate baantje daar met dat groote grasveld met de Maxx.:D

Jammer van de schaden:(

Is het ook zo dat als het brandstof tankje bijna leeg is dat de motor ook slechter gaat lopen?

gr

bedoel je dat ik niet voel of hij verzopen is omdat de trekstarter kapot is? dat ding is gewoon op een hete uitlaat terecht gekomen en daardoor afgeknapt/doorgesmolten... :(

ikzelf merk het zelden als de tank bijna leeg is, bij mij slaat hij dan ook wel eens af als de tank leeg is :teacher:

bedoel je dat ik niet voel of hij verzopen is omdat de trekstarter kapot is? dat ding is gewoon op een hete uitlaat terecht gekomen en daardoor afgeknapt/doorgesmolten... :(

ikzelf merk het zelden als de tank bijna leeg is, bij mij slaat hij dan ook wel eens af als de tank leeg is :teacher:

Neen dat bedoel ik niet.
Als je een roto start neemt dan voel je niet meer zo goed waneer je het motortje verzuipt.Doordat je de compressie niet meer voelt.Omdat je niet meer aan het touwtje trekt.:D

Ja als de tank leeg is lijkt het me logisch dat dan de motor uitvald.:D

Maar ik bedoel als er nog maar een cm benziene in zit dat de motor dan minder goed gaat lopen?Door dat die luchtbelle mee zuigt of zo?:confused:

gr

Neen dat bedoel ik niet.
Als je een roto start neemt dan voel je niet meer zo goed waneer je het motortje verzuipt.Doordat je de compressie niet meer voelt.Omdat je niet meer aan het touwtje trekt.:D

Ja als de tank leeg is lijkt het me logisch dat dan de motor uitvald.:D

Maar ik bedoel als er nog maar een cm benziene in zit dat de motor dan minder goed gaat lopen?Door dat die luchtbelle mee zuigt of zo?:confused:

gr

Ah nu snap ik wat je bedoelt, het lijkt me wel erg makkelijk, zon rotostart.
Ik merk het niet als de tank bijna leeg is....

Maakt het nog wat uit als ik van merk brandstof wissel?

gr.

misschien moet je je motor weer wat afstellen, vooral bij een percentage wissel mer ke dat je motor anders reageerd, hoe hoger het % hoe preciezer het afstellen komt. Verder maakt het merk niet heel veel uit, vooral niet voor ons recreative gebruik.

Ik gebruik 20nitro.
En ben tog nog bezig met afstellen (best lastig voor een noob)
Dus kan ik net zo goed in Eindhoven brandstof halen ipv in Denbos.

ik gebruik geen brandstoffilter... ik haal mijn brandstof altijd bij Verspaget, zo'n 4 liter kan :D

Een brandstoffilter is altijd aan te raden :!:
Voor je het weet heb je zooi in je tank die uiteindelijk in je motor terecht komt , en daar voor een hoop ellende gaat zorgen..............

Ik heb op mijn Trophy ook een benzine filter gemonteerd. Hoewel de tank ookmal voorzien is van een filtertje vind ik het wel zo slim. Vaak is de body vies tijdens het rijden, en komt er snel vuil in de tank tijdens het tanken.

De nitro auto's hebben vaak een kleine tank. 8 - 10 min rijden en hij is leeg. Een brandstoffilter kost niet veel en kan geen kwaad. En is daarnaast makkelijk te monteren. Ik adviseer je ook een brandstoffilter te monteren.

Back