Mening carburateur nitro rs4 evo+

veel compressie+1
te veel nitro+1

Aan gezien ik ook met deze gloeiplug heb ingereden is dat dus niet raar

Dat jij veel compressie voelt wil niet zeggen dat er te veel compressie is, iedere motor is standaard ingesteld op een bepaalde compressie voor de juiste ontsteking. Te veel nitro kan alleen het geval zijn als je meer nitro gebruikt dan voor die motor gespecificeerd is.
 
Nee, je hebt op dat moment alleen een erg rijk mengsel wat wel meer vulling geeft maar niet de plug sloopt omdat het slecht wordt onstoken en bij de lagere toeren ook amper hitte veroorzaakt en snel doorspoelt als de motor eenmaal op gang is. De schade aan de plug komt vooral pas bij de hogere toeren.

Dat je bij een verzopen veel compressie voelt, de enige schade die het kan veroorzaken is door het krachtenspel op zuiger, drijfstang en krukas.
 
maar ik voel dit goed aankomen dus die schaden hoop ik niet te krijgen.

wat paypal betreft ik kan de uitgestelde betaling veranderen maar moet dit apart aan vinken.
 
gister weer ff de nitro rs4 van de plank gehad


Maar goed dat ik forumraad heb opgevolgt Wat een pracht kar!!!!

3x trekken en lopen


Wat de gloeiplug betreft ik denk dat het aan mijn glowstarter lag maakte een slecht kontact met gloeplug.
Koper is/was vies.
 
Is er een mogelijkheid of een conversion kit? Om van de Rs4 een rally auto te maken zodat hij ook over kort gras kan rijden?
 
Back
Top