Mensen uit ede?

• Topicstarter Topicstarter heli-jean24
  • Startdatum Startdatum
Volgende week zondag ben ik er zeker weer! (als ik de auto mee kan nemen)
Word dan ook gelijk lid hoor het bevalt me wel dat legale vliegen haha!
Had gelijk het gevoel dat ik veel beter kan vliegen dan normaal.
Helemaal leuk en zie dat ik een hoop van je kan leren mdesmidt ;) je vliegt goed en 3D zit er al ook aardig aan te komen voor je!
Jammer dat je niets van mij kan leren qua 3D aspecten want zie dat je dat wel heel erg graag wil maar he dat komt vanzelf een keer op je pad!

Hopelijk is het dan beter weer dan gisteren. Neem anders de lipo saver ook mee, knutselen we die er ook in.
Wat betreft het vliegen, ook ik moet nog zoveel leren maar zal je helpen waar ik kan.

Mischa

Hey chopperbob gisteren een snipperdag opgenomen?

@chopperbob

je hebt een PM met straat!

@mischa

Ik neem hem mee woensdag als ik vervoer heb/kan regelen!
Bij wie kan ik btw inschrijven haha!!

Oke dat is goed!
Organiseert de club ook wel eens evenementen of opendagen o.i.d.?

Wacht kijk wel even op de site als ik die kan vinden ;)

hoi sportlover

de site : Welkom bij wings over Renswoude

woensdag avond is bij normaal weer de clubavond van af een uur of 18:30 komt niet helemaal precies.

en daarnaast vliegen we meestal ook zaterdag en/of zondag vanaf een uur of 13:30 - 14:00

soms vliegen we nog op andere dagen maar dat zetten we eerst op het forum op onze site om te kijken of er nog meer komen.

laat maar even weten als je zin hebt om een keer te komen kijken/vliegen.

zelf zal ik er denk ik niet meer zijn tot na mijn vakantie t/m 18 aug.

maar je kunt zeker terecht bij Mdeschmidt.

gr,

marvin

@sportlover.

Ik had al een beetje in gedachten om je zondag mee te nemen vandaar de vraag op msn of je daar bezwaar tegen had!
Maar als je wil/kan gaan we morgen avond!(ik zowiezo/en als ik vervoer heb)
Dus ik hoor het wel van je gezellig toch!

@chopperbob.

Ben je zo goed dan wow!!
Dan heb ik nog een hoop te leren dacht dat ik al goed kon vliegen omdat ik het mezelf geleerd had maar het kan dus beter!
Binnen een kort tijds bestek!

haha nee zo goed ben ik nog niet. ik kan gewoon een beetje rond vliegen. heb nog een hoop te leren. mischa en ik zijn voorlopig nog de enige 2 op de club die daarwerkelijk ook buiten een hok van 3 x 3 meter komen ;).

maar daarom is het leuk om meer heli vliegers te ontmoeten. en elkaar dingen te leren

@ mischa

het zit er helaas denk ik niet meer in dat ik voor mijn vakantie nog naar het veld kan komen:mad:

maarja alvast nog veel vlieg plezier met zijn alle en hou de boel heel :cool:

gr marvin

haha nee zo goed ben ik nog niet. ik kan gewoon een beetje rond vliegen. heb nog een hoop te leren. mischa en ik zijn voorlopig nog de enige 2 op de club die daarwerkelijk ook buiten een hok van 3 x 3 meter komen ;).

maar daarom is het leuk om meer heli vliegers te ontmoeten. en elkaar dingen te leren

@ mischa

het zit er helaas denk ik niet meer in dat ik voor mijn vakantie nog naar het veld kan komen:mad:

maarja alvast nog veel vlieg plezier met zijn alle en hou de boel heel :cool:

gr marvin

Oke daar mag je nu 3 van maken ;) het is nog niet zuiver maar kan uit dat hok van 3x3 komen haha!
Hoop je snel een keer te zien op de club!!

Leuke site

@heli-jean24: Morgen ben ik er nog niet omdat ik dan nog in Friesland ben. Vandaag komen de bestelde onderdelen binnen, dus kan ik komende dagen misschien knutselen als ik tijd heb en dan komend weekend waarschijnlijk mee!

Nou gezellig laat maar van je horen als je zondag mee wil!
Succes met het opnieuw afstellen van de heli denk eraan om alles weer in de goede volgorde erop te zetten:D;)

Ja, had hem al gevlogen.
Ongeveer een weekje, toen kreeg ik mijn 1e schade: brandschade omdat de ESC doorbrandde.
Ik was er gelukkig heel snel bij en viel de schade mee, maar goed er was wel schade. En de main shaft is krom getrokken. Dus hij is instabiel en de mainshaft moet vervangen worden. Ik had een hoop onderdelen op voorraad maar die net niet. De ESC kon ik gelijk vervangen maar toen merkte ik dat de mainshaft ook krom was.. :(

Edit: JP: Dat komt wel goed hoor :) Heb er alle vertrouwen in!

Laatst bewerkt door een moderator:
Back