Mensen uit ede?

• Topicstarter Topicstarter heli-jean24
  • Startdatum Startdatum
Ben zeer benieuwd naar de opkomst a.s. zondag.

@chopperbob
Durf je de A wedstrijd ineens niet meer aan? dat je nu snel met vakantie gaat?
Fijne vakantie.

Oke daar mag je nu 3 van maken ;) het is nog niet zuiver maar kan uit dat hok van 3x3 komen haha!
Hoop je snel een keer te zien op de club!!

Oke, 3 man buiten een hok van 3x3 meter, maar hoe zit het met:
- Bochten links en rechtsom
- aanvliegen landing
- Nose in vliegen / hoveren
- Looping
- Rollen
- Etc.

Ben benieuwd zondag naar je/jullie vliegkunsten.

mischa hebje niks te doen ofzo dat je zoveel tijd hebt voor je PC.:D

of is het voor jou al genieten geblazen van de vakantie?

ik zit hier een beetje hard te werken op mijn kantoor.:hammer:

@mischa.

Oke, 3 man buiten een hok van 3x3 meter, maar hoe zit het met:
- Bochten links en rechtsom
- aanvliegen landing
- Nose in vliegen / hoveren
- Looping
- Rollen
- Etc.

bochten links en rechtsom gaan goed toch!
aanvliegen heb ik nose in voor nodig dus staart naar me toe om hem terug te halen+landen.
nose in niet of nouwelijks / hoveren spot hoveren perfect.
looping pas als ik alles bezit.
rollen idem
etc. idem!

Ps: je hebt toch een beetje van me gezien ;)

mischa hebje niks te doen ofzo dat je zoveel tijd hebt voor je PC.:D

of is het voor jou al genieten geblazen van de vakantie?

ik zit hier een beetje hard te werken op mijn kantoor.:hammer:

Af en toe moet ik even afkoelen he, na al die inspanningen.
Mijn vakantie begint donderdag.
Ruim 3 weken .

aha mijn vakantie begint ook donderdag en ik ben de volle 3 weken weg :P
(als ik het maar niet verleer) het is dat ik geen plaats heb anders had ik hem mee gesmokkeld.

Word er vanavond niet gevlogen eigenlijk?
het is zulk mooi weer!
Moet even kijken of ik er met de bus ook kan komen zit ik alleen met het laden van de accu's:confused:
En anders ook maar wachten tot morgen (mits ik vervoer kan regelen)

@chopperbob.

Ik heb ff op het forum gekeken van renswoude zag dat je daar een topic had over die anwb heli.
Ben nou wel heel erg benieuwd wie je bent ik ken bijna de hele buurt daar dus waarschijnlijk ken ik jou ook wel langer dan vandaag zeg maar haha.
Kom al een hele tijd niet meer daar maar woonen nog wel veel oude bekende (als ze er nog wonen).
Het is daar opzich ook wel een mooi veld om je heli uit te proberen alleen jammer van al die spelende kinderen he daar!

Word er vanavond niet gevlogen eigenlijk?
het is zulk mooi weer!
Moet even kijken of ik er met de bus ook kan komen zit ik alleen met het laden van de accu's:confused:
En anders ook maar wachten tot morgen (mits ik vervoer kan regelen)

Ik ben er vanavond iig niet, morgen avond wel.

@chopperbob.

Het is daar opzich ook wel een mooi veld om je heli uit te proberen alleen jammer van al die spelende kinderen he daar!

in het begin was het prima. 5 stappen uit mijn huis en ik kon vliegen.
maar zodra je een beetje rond kan vliegen dan vliegt een echt open veld toch fijner. van de kinderen of andere mensen had ik niet zo'n last het is er meestal heel rustig.

gr. marvin

@chopperbob.

Dat is zeker waar ik heb nou 1 x heel even gevlogen in renswoude maar dat vliegt echt fijn ja.
Ik denk dat ik nu in een hele korte tijd bij de club heel wat meer kan en ga bij leren!

Ik denk dat ik vanavond ook maar eens ga wagen aan nose-in.
Ik heb een site gelzen hoe ik dat het beste kan leren en ik denk dat ik dat wel onder de knie kan krijgen.
Ik zal de basis eens uit mijn hoofd vertellen.
Iedereen kan een piroette draaien toch als je eenmaal geleerd heb te hooveren e.d. als je hoverd en je hebt je heli goed afgesteld zal hij altijd in de lucht blijven als je 1 sec. een klein foutje maakt, waarom zou dat dan ook niet met nose-in zo zijn.(zit wat in toch)
Dus maak een rondje en nog een rondje zodat je daar aan kunt wennen en maak nou een rondje en blijf staan op nose-in en draai gelijk weer door zodat je gelijk weer kan herstellen.
Het klinkt me allemaal zo logisch ik denk dat ik het kan.
Ohw jah er word ook bijgezegd doe dit dan wel op een goede hoogte maar dat is logisch toch!
Mensen die het me afraden om het op zon manier te gaan proberen?

Ps:heb ook de nodige nose-in uren op de simm hoor alleen vind de simm absoluut onwerkelijk want daar kan ik 3d vliegen haha!

Ps:heb ook de nodige nose-in uren op de simm hoor alleen vind de simm absoluut onwerkelijk want daar kan ik 3d vliegen haha!

Ik vind Nose-in in het echt wel veel lastiger dan op de sim.
Maar ben er wel van overtuigd dat dat grotendeels tussen mijn oren zit.
Voor de rest vlieg ik al behoorlijk hetzelfde in het echt.
Dus er komt een moment dat je steeds minder simmed en meer in het echt wil vliegen omdat het gewoon veel meer een kick is.
Als je op de een goede simulator 3D figuren gestuurt kan vliegen, en je heli heeft voldoende power en de juiste setup, dan kan je het m.i. ook met voldoende hoogte gewoon in het echt proberen.
In het echt heb je geen Reset knopje, dat is het enige verschil :D.

Eric

haha nou resetten is een hele enkele keer nodig op mijn simm maar dat komt meer doordat ik rare dingen aan het uithalen ben die in het echt nooit zal uitproberen.
En zoals gezegd als jij denkt dat als ik op de simm het nodige kan kan ik het in het echt ook hmm dat betwijfel ik.
Ik denk dat het inderdaad tussen de oren zit op de sim ben je nergens bang voor maar in het echt ben je gewoon bang voor eventueel crash of tegen je aan vliegen!
Maar ik waag het erop vanavond je hoort wel van me of de heli nog heel is!

@ericW.

Tuurlijk en daar laat ik dan ook iemand naar kijken die daadwerkelijk ervaring heeft met dat soort dingen!

@chopperbob.

Wanneer ga je grensen verleggen ik heb alles wat ik nu heb geleerd, geleerd door grenzen te verleggen en dat is natuurlijk gegaan met de nodige crashes.(heb het helemaal mezelf geleerd)

Lol zie nu pas je laatste berichtje.

ik heb mij zelf ook alles geleerd en dat ging tot nu toe nog aardig goed.

maarja nu zag je wat er helaas gebeurde toen ik mijn grens ff ging verleggen ;)

achja houdt je bezig

gr,

marvin

tjah heb je de schade al een beetje beter bekeken?
het valt al met al toch wel mee de schade...

Maar goed ik was ook bijna gecrashed vanavond gelukkig kunnen redden, gauw maar even zon ontstoor geval erop zetten voordat het me weer over komt!

fijne vakantie!

Uhm vraagje aan mischa.
Ik heb verschijnende onderdelen van de eco 7 binnen alleen de staart nog niet word na geleverd.
Nou is het geval dat ik gewoon kan vliegen met de eco7 alleen er zit een deuk in de staart.
Ik heb net 3 accus leeg gehoverd en gevlogen en hij vliegt weer goed!
Alleen nou is mijn vraag mag ik hiermee vliegen zondag want ik denk niet dat ik een nieuwe tail boom heb zondag.
ik heb hem uitvoerig getest en hij houdt goed en is mooi stabiel dus ik zie geen probleem misschien de club wel vandaar dat ik het even vraag.

Mvg jean paul

Back