Mercedes tamiya

Ik had graag gevraagd welke lijm er ideaal is om de ruitenwissers
En de 2 handvaten onder de vooruit te lijmen
Ben nieuw en beetje bang om te lak te beschadigen

Ik had graag gevraagd welke lijm er ideaal is om de ruitenwissers
En de 2 handvaten onder de vooruit te lijmen
Ben nieuw en beetje bang om te lak te beschadigen

Deze slaat niet wit uit en gebruik ik om de glaasjes terug te lijmen van lampen en handvaten
Screenshot_20220101-215838_Chrome.jpg

Nog een vraagje past de cabine van scania r470 op het chassis van de Mercedes acros of moeten er stukken bijbesteld worden

Ik neem aan dat je Tamiya bedoeld? De meeste cabines van de europese trucks zijn uitwisselbaar. De framebalken en assen zijn gelijk. Weet niet welke jij bedoeld nu, Actros of Arocs? Ligt er ook aan wat je precies gaat vervangen. Alleen de losse cabine kan natuurlijk niet. Je zult een complete set moeten hebben. De Scania verkopen ze wel compleet als set dacht ik. De Duitsers dacht ik niet.

Als je een Actros of Arocs hebt kun je ook overwegen deze compleet te verkopen en gewoon een hele Scania te kopen natuurlijk.

zou revell lijm met naald nemen,probeer anders eerst met heel klein boortje of naald het gaatje weer open te krijgen voor je wisser en handgrepen er op plaatst

cabines zijn uit te wisselen enkel de 1 heeft spatborden aan de zijskirts vast en de ander aan de electronca bodemplaat en het lego blokje aan voorzijde daar zit verschil in,de ene plaats je scharnier zo op legoblokje en bij de ander zit er een opvul legoblokje
de arocs heeft wel zn eigen type bodemplaat electronica plaat voor de achterzijde montage cabine omdat die korter dagcabine is

de europesche cabines zijn dus uit te wisselen op elk europees chassis waarvan de bladveermontage iets naar achter gemonteert is,bij de usa trucks zit het voorste montage gat van de bladveer helemaal voor in t chassis waar ook je legoblokje mee vast zit,je zou dan alle gaten enkele mm naar achter kenne maken door nieuwe gaten te boren voor bladveermontage en de bovenkant chassis voor de bodemplaat en motor bevestiging

Back