Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
CEN TR4 zei:Het zal daar heel warm zijn, Dus je zou je auto wat rijker moeten afstellen. En dus ook vaker moeten tanken ja.
Roelof zei:Nou, de baan is niet echt groot, formaatje Bamberg en op sommige punten ook net zo krap. Wel hebben ze hier kussens langs de rand gelegd.
Bij deze Bon Jorno from Messina
borderonlineshop zei:Hier de voorlopige uitslag WC 2005
1: Adrien Bertin Kyosho/Sirio
2: Collari Kyosho/Sirio-Collari
3: Shimo/Kyosho/Sirio
4: Iealsi/Mugen/Picco
5: Alberto/960/Picco
hey roelof, wanneer heb jij voor het laatst je gereedschap kist schoon gemaakt?borderonlineshop zei:He Roelof,
heb je het lekker naar je zin
jammer dat ik er niet bij ben hoor zoals de laatste keer
![]()
WVK Performance zei:hey roelof, wanneer heb jij voor het laatst je gereedschap kist schoon gemaakt?borderonlineshop zei:He Roelof,
heb je het lekker naar je zin
jammer dat ik er niet bij ben hoor zoals de laatste keer
![]()
Wel nee Sirio wint 8)WVK Performance zei:borderonlineshop zei:Hier de voorlopige uitslag WC 2005
1: Adrien Bertin Kyosho/Sirio
2: Collari Kyosho/Sirio-Collari
3: Shimo/Kyosho/Sirio
4: Iealsi/Mugen/Picco
5: Alberto/960/Picco
ik denk dat er een NovaRossi motor gaat winnen....en tsja welke auto/rijder combi laat ik maar achterwege.... teveel kans hebbers 8)
we zullen het wel zien... :lol:Beethoven zei:Wel nee Sirio wint 8)WVK Performance zei:ik denk dat er een NovaRossi motor gaat winnen....en tsja welke auto/rijder combi laat ik maar achterwege.... teveel kans hebbers 8)
WVK Performance zei:we zullen het wel zien... :lol:Beethoven zei:Wel nee Sirio wint 8)WVK Performance zei:ik denk dat er een NovaRossi motor gaat winnen....en tsja welke auto/rijder combi laat ik maar achterwege.... teveel kans hebbers 8)
Bart_Banaan zei:Leuk trouwens dat er drie versnellingen mogen worden gebruikt, maar vreemd dat niemand dat heeft.... Waarom eigenlijk niet?
BMT leverde een jaar of 10 geleden al een driebak voor de 891....