Messina, here I am !!!!

Klopt inderdaad Jaap,maar het is ook toendertijd bewezen dat het niets brengt.
BMT 891 was toen voor die tijd een goed autoootje, maar NU niets meer dan een leuk collection item ;)

Man, er is nergens (!!!) iets te vinden! Het lijkt wel een press-boycot ofzo...
Zodra ik iets ontvang van Roelof, onze reporter ter plaatse, komt het online.....

borderonlineshop zei:
Klopt inderdaad Jaap,maar het is ook toendertijd bewezen dat het niets brengt.
BMT 891 was toen voor die tijd een goed autoootje, maar NU niets meer dan een leuk collection item ;)

I know, ik heb 'm in de collectie ... ;-)
Maar dat het niets brengt, weet ik niet, misschien toen niet, maar gezien de huidige stand der materiaal techniek is het misschien weer een interessant item. Kijk maar eens naar die Schumacher Fusion en Menage GTR: beide een driebak die iets extra's toevoegt....

O ja, ik weet ook nou wie ik moet tippen voor de prijzen:

1 - Lamberto Collari
2 - Daniele Ielasi
3 - Takaaki Shimo

(4 - Rick Vrielijnck)

Bart_Banaan zei:
Man, er is nergens (!!!) iets te vinden! Het lijkt wel een press-boycot ofzo...
Zodra ik iets ontvang van Roelof, onze reporter ter plaatse, komt het online.....

Dit is volgens mij een de grootste ergenissen,als er ergens een WK of EK reden wordt.Het zeer moeilijk enige up to date info te vinden,er is van alles:internet,wifi,laptop,digitale camera,umts,tv,radio,mp3 enz maar enige up to date info.........ho maar.
Was ook al op zoek maar helaas nog niets gevonden,ook tijdens het EK 200 mm was er nauwelijk "toegang" tot de resultaten.
Ik had toen een link gevonden maar was volgens mij al na 2 minuten niet meer bereikbaar,ja de dag erna.pfffffff :(

Ze moeten net zoals in Groningen een webcam , neerhangen. En deze dan 24 uur aan laten staan !

Leuk om al wat foto's te zien. Thanks.

Die 3 bak heeft als groot nadeel zijn gewicht. Die extra draaiende massa doet een ventueel voordeel meer dan teniet.

Hehe ... duurde ff.

Michiel is ook aangekomen, zijn ochtendvlucht bleef aan de grond. Gelukkig kon hij 's middags vliegen en heeft dus nu zijn eerste Italiaanse Pizza achter z'n kiezen.

En nu knallen!

HE THOOMS RESPECT !!
als je dit voor ons de hele week volhoud ;)
is hier iedereen echt blij.
die draag arm krijg je van mij!

@ John je hebt gelijk echt schandalig dat er niet eens ergens een ronde tijden zijn te vinden.
Hoorde ook dat een banner langs de baan 10.000 € kosten was me effe te veel;)
ben benieuwd hoeveel er hangen kunnen we het budget een beetje gokken.
weet iemand waar we tijden kunnen vinden!

Mooi torretje hebben ze er bij Sirio weer van gemaakt zo te zien hebben ze er weer zin aan!

nu maar weer wachten!

Veel doorkijk maar niet echt interessants.....
Van di Giga-Hema onderbroeken :(

Hopelijk vanavond met de feestelijkheden meer leuke foto's....

Hey Jaap, had je ook nog het filmpje gevonden ?

By the way, vandaag komt Mike Myers en mijn pitmaat is nu volop foto's aan het schieten....

Door verandering van tijdschema is mijn 1e sessie vandaag een beetje verkloot. gaan we er vanmiddag dubbel tegenaan.

Op rctech zijn zat mensen die een account bij Mike hebben, ik ga ervan uit dat die mensen dus zijn info daar ook plaatsen.....
Wij kunnen dan die info weer hier plaatsen, zo blijft iedereen een beetje op de hoogte.......

Hou ook de R&B site in de gaten......
http://www.rbproducts.com/mainEn.php?part=Events&page=results2005/tempo/September%2003-11_World%20Championship%201-8%20On%20Road%20Messina(I).htm

en de TSN site:
http://www.mytsn.com/events/event.asp?eid=1703

Bart_Banaan zei:
Leuk trouwens dat er drie versnellingen mogen worden gebruikt, maar vreemd dat niemand dat heeft.... Waarom eigenlijk niet?
BMT leverde een jaar of 10 geleden al een driebak voor de 891....

cambio3marceBMT_01.jpg

cambio3marceBMT_03.jpg
Dit was omdat de motoren toen wat kracht minder in het midden gebied hadden.
Met de huidige motoren is dat flink overbodig alleen maar last met afstellen en kans op problemen

Back