Mhz lizard extreme

• Topicstarter Topicstarter erwin b
  • Startdatum Startdatum
hej vincent ..

ik was al een keer bij michiel geweest en ben ook zeker van plan om een keer bij jullie te komen varen.Thanx.Ik heb de props al besteld maar weet alleen niet hoelang het gaat duren ...zie wel ff

groeten erwin

iemand een idee hoelang het duurt voordat je een octura prop thuis hebt van Dave marles? ik heb ze laatst besteld en verder zou ik de shippingkosts te horen krijgen wanneer ze klaar waren volgens mij alleen ik heb nog niks vernomen ?
Iemand ervaring?

Update :

ik heb vorige week even gebeld over mijn propjes , blijkt dat ze op de balie lagen , wanneer ik ze op kwam halen ? Maarja ze zijn in iedergeval opgestuurd en zullen wel een keer binnen zijn deze week . Baal wel een beetje want met dit weer had ik mooi even ontspannend kunnen stessen.

wanneer de propjes er zijn zal ik eens even een filmpje maken dat is er nog niet van gekomen

groeten erwin

Erwin,

zaterdag wordt er nog gevaren in Zwolle (bij Michiel in de buurt) als je zin hebt kun je ook langskomen, kun je een prop van mij gebruiken

gr,
Vincent

Hej vincent ik zou erg graag willen komen maar ik ben bezig met verhuizen dus ben aardig druk.
Wanneer ik weer iets meer tijd heb kom ik zeker een keer .
groeten erwin

Back