Hello
Enkele maanden geleden heb ik me een gws mini dragonfly aangeschaft, een leuk micro fixed pitch helicoptertje.
Sinds enige tijd vlieg ik er echt rondes mee in de tuin, hover met de neus naar me toe en vlieg ik in de huiskamer van tafel tot tafel.
Nu heb ik vandaag weer genoten van het ding in de tuin, maar hoe zeldzaam is een windstille situatie...
Ik begin dus stillaan te verlangen naar een groter, maar vooral zwaarder, ding.
Nu vraag ik me af wat ik het beste doe en daarom vraag ik jullie raad.
Ga ik over op een CP micro (klasse Graupner microstar of robbe crown 3)
Of beter een groter ding zoals een heli uit de ECO - reeks?
Verder vroeg ik me ook nog iets af ivm de electronica... bij elke heli gebruikt je natuurlijk je snelheidsregelaar en je gyro... maar was er ook niet zoiets als een mixer voor je hoofdrotor-->heck of gebeurt dit vandaag allemaal zender-matig?
Alvast bedankt
Mario
Enkele maanden geleden heb ik me een gws mini dragonfly aangeschaft, een leuk micro fixed pitch helicoptertje.
Sinds enige tijd vlieg ik er echt rondes mee in de tuin, hover met de neus naar me toe en vlieg ik in de huiskamer van tafel tot tafel.
Nu heb ik vandaag weer genoten van het ding in de tuin, maar hoe zeldzaam is een windstille situatie...
Ik begin dus stillaan te verlangen naar een groter, maar vooral zwaarder, ding.
Nu vraag ik me af wat ik het beste doe en daarom vraag ik jullie raad.
Ga ik over op een CP micro (klasse Graupner microstar of robbe crown 3)
Of beter een groter ding zoals een heli uit de ECO - reeks?
Verder vroeg ik me ook nog iets af ivm de electronica... bij elke heli gebruikt je natuurlijk je snelheidsregelaar en je gyro... maar was er ook niet zoiets als een mixer voor je hoofdrotor-->heck of gebeurt dit vandaag allemaal zender-matig?
Alvast bedankt
Mario