Tjonge zeg, wat een ervaring is dit eigenlijk , je gaat naar de hobby winkel en je stapt naar buiten met een doos vol latjes en meer, bankrekening aardig op een vriespunt gekomen en dan gaat het grote werk beginnen.
Thuis gekomen ga je eens nadenken wat je gaat doen met die grote doos vol hout en alle bij gekomen onderdelen (eerst maar een kop koffie erbij pakken )
Dan maar eens heb bureautje vrij maken van alle andere dingen die er niet thuis horen en dan de doos uit pakken. Wat er allemaal in die doos zit, heeft me even doen duizelen en waar van ik dacht "moet dat een vliegtuig worden..???"
En dan pak je de tekening erbij, hallo zeg... dat vel is net zo groot als een 2 persoons dekbed en daar staat dan het hele toestel op getekend met alle aanwijzingen erbij, dan ook nog een boekje erbij met daarin stap 1 : pak de doos uit en ga zo maar door
Dan kom je op het punt dat je een aandrijving moet gaan vinden, wordt het electra of brandstof, nou ik hou van de geur van nitro in de vroege uurtjes of op het vliegveld, dus....
Natuurlijk is het bouwen van een houten kistje geen kleinigheid, en uiteraard maakte ik ook fouten, ik zal die hier niet maar neer zetten, want anders gaat Kasper me nog uitlachen of zeggen "
kom eens les nemen" .
En als ik me goed herinner , heb ik dit topic ongeveer 2 maanden geleden gestart, en dus vandaag kan ik jullie melden :
HIJ IS KLAAR.......!!!!!!!!!!
Nu nog de kleine dingen doen, zoals motor inlopen, afstellen, vleugelservo opnieuw doen (ja alweer, dat kreng zit niet goed

), ontvanger en accu plaatsen (zit er al in) en dan..... DE MAIDEN FLIGHT!!
Ik heb er veel plezier aan beleefd om dit te bouwen en ik ga zeker het nog een keer doen, maar dat zal dan volgend jaar worden of eerder, je weet het maar nooit.
Nu maar het hobby hok opruimen, alle losse velletjes enz... richting kliko verhuizen en natuurlijk even stofzuigen...