Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En als eerste DLG natuurlijk een MIMI!
Misschien nog ergens tweedehands, anders zelf bouwen.
Prima model! En prachtig met je zender te bedienen lijkt me.
een DLG is niet iets waar je mee leert vliegen!
Waar haal je die wijsheid toch vandaan??? wat voor de een geldt, is toch echt anders voor de ander.
Heb aardig wat mensen zien beginnen met een simpele DLG/HLG.
Gewoon lekker gaan vliegen en plezier hebben
Grt Lyckele
leren vliegen kan je ook met een acro zwever.... wat er na dag 1 van overblijft is een ander verhaal....
als je een DLG omhoog gooit, zonder dat je weet wat rolroeren en een hoogteroer doet? dan is het al een wonder dat je dlg boven blijft.
een dlg is namelijk iets wat niet vanzelf vliegt (buiten dode lucht) 1 zuchtje thermiek, of wind in het landen, en het rudder is stuk.
geen goed beginnerstoestel dus!
Weet je dan al met wat voor kist hij gaat vliegen? en als hij al met een Easystar en twinstar vliegt......
Maar goed, ik ga het draadje niet verder vervuilen....
@ Karel, zoals ik al eerder schreef "lekker gaan vliegen en genieten"
Grt Lyckele
wat ik bedoel is dat je eerst leert wandelen, dan lopen, dan fietsen, en DAN pas autorijden...
Ik ben net als YVES DE VRIENDT begonnen met kruipen, ja toch? niet dan? Yves?
En wandelen is een van de bezigheden die je kan uitoefenen als je kan lopen, net als slenteren, sjokken, sloffen, ijsberen, enzovoort
Loet
jurgen dank je wel voor de goede raad.
Ik was alles nog aan het nalezen en zag bij schoorl een link onderaan staan. Doe mee met DLG. www.F3K.nl Daar staat echt heel veel en ook de mimi
en daar vond ik bij f3k.nl kontakt ook weer een email adres waar je naar kan schrijven, en die man heet Peter Aanen, die weet alles op dit gebied. ik denk dat ik die ga schrijven als ik vragen heb.
En van johanvdb kreeg ik net een melding via het forum met een aanmoediging.
En het houd niet op want ik kreeg ook een melding dat ik wat ouder servo's kan krijgen (voor niks maar ze zijn niet niew) en ook aparte stekkers voor tussen de servo en de ontvanger.
ik had geen batterijen maar de zender doet het, tenminste het metertje doet het. ik heb de acculader van mijn vaders motor gebruikt en op de plus en min gezet van de batterijhouder en toen sloeg de meter uit.
Ik hoop dat ik in de herfst vakantie al die dingen in huis heb. eerst zien wat er is en hoe groot en dan echt ontwerpen.
Iedereen bedankt tot nu toe.
kan je me 1 naam geven van iemand die met een DLG heeft LEREN vliegen?
Ja! Hier, ik ben er zo eentje.