Mijn eerste pogingen tot een AeroMusical

Discussie in 'F3P' gestart door hezik, 14 jan 2009.

  1. hezik

    hezik Guest

    Afspelen tot het punt waarvan je zegt hier moet ie knippen.. dan op de knop 'splitsen' duwen. Dan heb je ineens 2 stukken video ipv 1. Het 2e stuk daarvan sleep je naar de uiteindelijke filmbalk onderin..

    Ik had overigens gevraagd om het B programma waar je nog zoveel ruimte in overhield volgens jouw zeggen ;)
     
  2. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Die komt er uiteraard ook:D Ik krijg nu van jens een snelcursus MM op msn, dus ga ff aan de slag:D
     
  3. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ok, rollende looping, en vervolgens het B-programma, in de B zitten genoeg schoonheidsfoutjes, omdat ik AFDP nog niet goed heb afgesteld (pc is van de week opnieuw geinstalleerd) maar ff voor het idee; (met de Spark vlieg ik in het echt een stuk netter)

    YouTube - AFDP F3P testje

    Grt.
     
  4. hezik

    hezik Guest

    Nou, ik vind het aardig op je echte vluchten lijken hoor.. niet dat daar wat mis mee is.

    Maar ik zie je niet 'zat ruimte overhouden'.. je loopt net zo goed tegen de te krappe lengte van die zaal aan, bv bij je 4 punts rol.

    Voor de rest goed filmpje, jammer dat niet meer mensen dat doen.. gaat toch erg makkelijk met Aerofly en Fraps.. en ja, je krijgt ook wel kritiek, maar daar moet je, zeker als wedstrijdvlieger, tegenkunnen.. en van leren :)

    Vind jij die knuffel nog steeds fijner vliegen dan die Yak?
     
  5. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Nou, denk niet dat ik voor alle figuren uit het filmpje een voldoende zou krijgen, terwijl dat meestal in het echt wel het geval is:D Vierpuntsrol ben ik altijd erg tevreden over, in het filmpje leek het nergens op. Maar goed, daar ging het nu ook niet om.

    Ja, die had ik wat eerder in kunnen zetten nog, je hoort me vrij laat op het gas gaan, zo wordt de zaal vanzelf te klein, maar daar kan de zaal niks aan doen:D Ik heb het huidige A-programma ook al gevlogen in die zaal (op de sim he;)) en qua ruimte ging het, maar daar gaat nog veel te veel oefening in zitten om het dit seizoen al te proberen.

    Ja, kritiek is alleen maar goed (voordat ik nu iedereen over me heen krijg over dit filmpje; dit was ff snel opgenomen, en ik zie de fouten zelf ook;):p) De sim is voor mij toch nog steeds wel erg nuttig, maar met name voor indoor. Voor outdoor maak ik er eigenlijk geen gebruik van, of het nu om de wedstrijden gaat of om freestyle/3D, dan doe ik er eigenlijk niks mee.

    Eigenlijk wel, maar dat is persoonlijk. De yak is toch meer een freestyle kistje, zelfs met kleine uitslagen is het het toch nét niet. De Knuffel is ook niet echt een F3P kistje, maar lijkt qua vliegeigenschappen meer op een clik of Spark, maar dat kan aan mij liggen. Maakt nog niet uit, niet iedereen hoeft hetzelfde te doen natuurlijk:)

    Grt.
     
  6. hezik

    hezik Guest

    Zit mij net te bedenken.. kun je in AeroFly eigenlijk ook zeg maar 'met jezelf meevliegen'? Dus een vlucht opnemen en dan later een vlucht ernaast doen.. dus dat je bv. met je zelf een musical synchroon zou kunnen vliegen?
     
  7. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Dat kan toch als je je vlucht opneemt? (op de menubalk bij "recording")

    EDIT: werkt idd, even saven, en dan loaden, dan kun je ernaast vliegen.
     
  8. hezik

    hezik Guest

    lachen.. weer een nieuwe uitdaging erbij :p
     
  9. hezik

    hezik Guest

    Zat je filmpje nog eens te kijken, hoop dat je tegen opbouwend bedoelde kritiek kunt, maar dat rollen.. doe dat eens zonder zo te zagen met je gasknuppel ;)

    Ik zal vanavond weer eens een geheel filmpje posten van de AM.. en van bloopers :)
     
  10. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    Even een vraagje tussendoor, het is toch mogelijk om rechtonderin je knuppelbewegingen weer te geven tijdens de vlucht ? of zit ik nu in de war met een andere sim ?

    In dat geval houd ik me aanbevolen voor en filmpje met wat lastigere figuren op mode 2 gevlogen zoals een one roll one circle zodat ik ook ff gemakkelijk kan zien hoe je moet sturen bij zon figuur :)

    trouwens netjes gevlogen alexxx in de sim bak ik er niets van.........

    trouwens als we het toch over kommentaar hebben hier komt er 1 leuke.......dit is de eerste keer dat ik een keer geprobeerd heb een c-programma te vliegen in de sim ver voor ik zelf meedeed in de F3P errug lachuh(sorry voor de baggerkwaliteit van het filmpje)

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  11. hezik

    hezik Guest

    Het C programma zoals ik het al weer lang geleden vloog.. dan zie je ook hoe niet-realistisch een sim is, dit was _voor_ de 2e wedstrijd, waar ik dus 10e werd..



    Inmiddels vlieg ik die (op de sim) wel pakken netter, maar verwacht er niet veel van qua wedstrijden..

    Die knuppels in beeld is mij ook nog niet gelukt, leek mij ook geinig.. maar bij mijn weten wil AeroFly dat niet..

    Wil je die vlucht van jou gejureerd hebben? :p Zelfkastijding is dat wel hoor ;)

    1 tip is in elk geval om een ander toestel te pakken, dat dubbeldekkertje heeft zo te zien aardig wat vaart nodig
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  12. Corné

    Corné

    Lid geworden:
    1 sep 2003
    Berichten:
    1.412
    Locatie:
    Made
    dan zullen die knuppels wel kunnen in reflex(ik heb een sim waar het in zit namelijk)....maar jah die heeft bijna niemand natuurlijk
     
  13. hezik

    hezik Guest

    AeroFly en Realflight kunnen het niet voor zover ik kan zien.. wel erg jammer.
     
  14. JVDO

    JVDO

    Lid geworden:
    7 okt 2005
    Berichten:
    3.912
    Locatie:
    Belgium
    Hezik; dan heb je niet goed gekeken, Aerofly kan het niet, Reflex kan het niet, maar Realflight is de enige die ik ken die dat kan... Je ziet het redelijk veel bij vids van realflight;

    vb
    [​IMG]
     
  15. hezik

    hezik Guest

    Ok, dan heb ik verkeerd gekeken, heb er ook niet uren naar gezocht.. waar staat die optie dan? Onder 'view' zie ik 'm niet staan..
     
  16. hezik

    hezik Guest

    Ik heb het nu gevonden, het zit ook op een totaal onlogische plek.. niet onder 'view', maar onder 'window' en dan 'gadgets'.

    Zit er in dat Realflight ook maar 1 toestel wat niet volgas nodig heeft om meskant uberhaupt op lijn te blijven? Ik wil die cirkel met 1 geintregreerde rol best op mode 2 voorvliegen, met radio erbij, maar dan is er wel een kist nodig die een beetje normaal vliegt :p

    Niet dat ik die cirkel zo goed vlieg, maar goed genoeg om te kunnen zien welke stuurbewegingen er nodig zijn. Hoop alleen wel dat mijn laptopje het trekt met fraps erbij en Realflight.. moest al graphics allemaal op laagst zetten..

    Iemand een advies voor een kist die ook goed langzaam wil meskanten in Realflight? en die niet barst van de couplings?
     
  17. eclipse86

    eclipse86

    Lid geworden:
    29 aug 2005
    Berichten:
    4.565
    Locatie:
    Ieper,west vlaanderen
    ja hoor, je kan ook veel toestellen afhalen op volgende link:

    Knife Edge Swap Pages wel juiste versie kiezen...
    en anders de motor wat anders instellen; maar bij mij heb ik niet volgas nodig bij geen enkel toestel....
    hier filmpje van een vriend van mij met de standaard yak 3d
    [media=youtube]dxLxfucj4WA[/media]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  18. hezik

    hezik Guest

    Nou vandaag nog geen AM gevlogen. De volgende wedstrijd gaat het gebeuren.

    Respect voor Nando's eerste poging!
     
  19. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Ja, ik heb nog geprobeerd om je over te halen vandaag, maar het mocht niet baten:p
     
  20. hezik

    hezik Guest

    Godzijdank had ik geen middel om de muziek op de computer te krijgen, anders was het je misschien nog gelukt ook :p

    Maar wees niet bang, of er moeten hele rare dingen gebeuren, shockflyers die 1 uur voor de wedstrijd uit elkaar vallen ofzo, anders ga ik volgende wedstrijd wel meedoen :)

    Was nu ook gewoon nog te vroeg, dat had ik bij het maken van dit topic al gezegd, hou mij dus aan het oorspronkelijke plan.

    Snap wel dat jij iedereen die onder jou eindigt, van harte aanmoedigt om mee te doen.. maar weest bevreest.. de dag komt....! MUHAHAHAHA :)
     

Deel Deze Pagina