Nou, ik vind het aardig op je echte vluchten lijken hoor.. niet dat daar wat mis mee is.
Nou, denk niet dat ik voor alle figuren uit het filmpje een voldoende zou krijgen, terwijl dat meestal in het echt wel het geval is

Vierpuntsrol ben ik altijd erg tevreden over, in het filmpje leek het nergens op. Maar goed, daar ging het nu ook niet om.
Maar ik zie je niet 'zat ruimte overhouden'.. je loopt net zo goed tegen de te krappe lengte van die zaal aan, bv bij je 4 punts rol.
Ja, die had ik wat eerder in kunnen zetten nog, je hoort me vrij laat op het gas gaan, zo wordt de zaal vanzelf te klein, maar daar kan de zaal niks aan doen

Ik heb het huidige A-programma ook al gevlogen in die zaal (op de sim he

) en qua ruimte ging het, maar daar gaat nog veel te veel oefening in zitten om het dit seizoen al te proberen.
Voor de rest goed filmpje, jammer dat niet meer mensen dat doen.. gaat toch erg makkelijk met Aerofly en Fraps.. en ja, je krijgt ook wel kritiek, maar daar moet je, zeker als wedstrijdvlieger, tegenkunnen.. en van leren
Ja, kritiek is alleen maar goed (voordat ik nu iedereen over me heen krijg over dit filmpje; dit was ff snel opgenomen, en ik zie de fouten zelf ook

) De sim is voor mij toch nog steeds wel erg nuttig, maar met name voor indoor. Voor outdoor maak ik er eigenlijk geen gebruik van, of het nu om de wedstrijden gaat of om freestyle/3D, dan doe ik er eigenlijk niks mee.
Vind jij die knuffel nog steeds fijner vliegen dan die Yak?
Eigenlijk wel, maar dat is persoonlijk. De yak is toch meer een freestyle kistje, zelfs met kleine uitslagen is het het toch nét niet. De Knuffel is ook niet echt een F3P kistje, maar lijkt qua vliegeigenschappen meer op een clik of Spark, maar dat kan aan mij liggen. Maakt nog niet uit, niet iedereen hoeft hetzelfde te doen natuurlijk
Grt.