M
mwatts
Guest
Ik wil een simpel, niet al te duur, electrisch vliegtuigje aanschaffen. Ik had mijn oog laten vallen op een Cessna 182 bij Conrad (art. nr. 230185-89). Het kost EUR 129,-, wat op het eerste gezicht niet duur is vergeleken met andere soortgelijke vliegtuigen. Het lijkt verder volgens mij sterk op een soortgelijk model van Jamara, alleen zit de vleugel niet met een paar elastiekjes vast. :roll:
Het vliegtuig heeft, als ik het allemaal goed heb begrepen, een 3 kanaals zender (hoogteroer, staartroer en throttle). Geen rolroer. Er zit een 480 motor in, een 1000 mAh accu. Gewicht 560gr, spanwijdte 980mm, lengte 860mm.
Mijn vraag is (natuurlijk): is dit wat? En zal ik er, na een paar uurtjes achter de simulator, redelijk mee kunnen vliegen?
Het vliegtuig heeft, als ik het allemaal goed heb begrepen, een 3 kanaals zender (hoogteroer, staartroer en throttle). Geen rolroer. Er zit een 480 motor in, een 1000 mAh accu. Gewicht 560gr, spanwijdte 980mm, lengte 860mm.
Mijn vraag is (natuurlijk): is dit wat? En zal ik er, na een paar uurtjes achter de simulator, redelijk mee kunnen vliegen?