Mijn nieuwe aanwinst!!!!!!!

Discussie in 'Model truckers' gestart door rottierood, 13 feb 2005.

  1. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    ziet er mooi uit
    het is voor mij nog even wachten en mijn truck komt ook hopelijk dinsdag al anders wordt het woensdag
     
  2. TiZeR

    TiZeR

    Lid geworden:
    16 sep 2004
    Berichten:
    197
    Locatie:
    Wolphaartsdijk
    mooie truck! is dat nou ook 1:14 want hij valt nogal klein uit naast die merc. en aangezien een amerikaan wel iets groter zou zijn dan een Merc.....
     
  3. Ghost_Whiper

    Ghost_Whiper Guest

    spoiler ziet er ook gelikt uit alsof het zo in de kit zat :lol:
     
  4. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Wat lengte betreft klopt het.De cabines van de Amerikaanse trucks zijn kleiner dan die van de Europese trucks.Zelf heb ik ooit in een Mack gezeten en deze cabine is ook vrij krap.
    Behalve als je in een zgn 'cab-over' zit.Deze truck heeft geen neus,maar de voorkant loopt recht naar beneden.die is wel ff ruimer van binnen.
    Maar dit is ook 1/14.
    gr Marcel.
     
  5. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Even een paar leuke foto's gemaakt van mijn nieuwe aanwinst met de racetrailer erachter.
    gr Marcel.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. NickRc

    NickRc Guest

    Hey,

    Marcel die is echt mooi..:D
    Ik wou dat ik een vrachtwagen had.

    Greetz Nick
     
  7. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Hai Nick,ja dat waren precies de woorden die ik zei toen ik op de minimeeting voor tanks was.Theo had een vrachtwagen mee en dat was het!!!!!!!!
    Een uitdaging was het wel,dat kan ik je wel zeggen.Na flink wat speurwerk op Marktplaats heb ik vorig jaar de Mercedes gekocht.Achtereen volgens heb ik daar de racetrailer voor gebouwd.Zo ga je elke keer een stapje verder met je kunsten.
    Ik was jaloers op Theo want hij had wel een vrachtwagen die voor mij onbereikbaar leek te zijn.Maar als je geduld heb en een beetje mazzel kun je net zo'n leuke truck kopen als ik gedaan heb.
    Deze Amerikaan heb ik als laatst gekocht.Zonder electronica.Ook daar ga ik voor sparen.Hij rijd wel,maar met de zender/ontvanger en een servo uit de Mercedes.
    Even wachten en wie weet loop je tegen een mooie truck aan.

    Dank je wel voor je compliment!!!!!!!!!
    gr Marcel.
     
  8. Smiley

    Smiley Guest

    Rottierood,

    Zeer mooi combinatie zo, met de truck en race trailer.

    Maar wat je zou juist heb neer geschreven klopt wel, wat eerst onbereikbaar is kan toch zo in een omkeer raken.

    Ander halve maand ben ik zelf begonnen om een oplegger te maken.

    Het chassis is wel gewoon gekocht, maar de opbouw wordt door mijn zelf gebouwd. en het moet zeggen, het kost wel wat tijd, maar het lukt wel aardig bij mij.

    De foto's moet nog geplaats worden, maar de king hauler van je is zeker wel mooi geworden.

    Misschien is het wel een mooi idee om de knight hauler sound set, dan krijg je dat echt zware dieselgeluid dat "meeste"amerikaanse truck hebben.

    Nog maals, de truck is zeker er beter opgeworden. gezien vanaf de staat hoe hij eruit zag in het begin.

    MVG
    Vincent
     
  9. Smiley

    Smiley Guest

    Rottierood,

    Ik was nog een ding vergeten, aan de zijant van de koplamp unit heb je een oranje streepje zitten.

    Is dit gedaan, om een soort contourverlichting effect te krijgen??

    MVG
    Vincent
     
  10. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Vincent,dat klopt wel een beetje.Het moeten knipperlichten voorstellen.De contour verlichting op de spatborden,daar zijn de oranje glaasjes van weg.
    Daar moet ik nog nieuwe voor maken.
    Wat ook zo is ,is dat ik de koplampen niet e c h t mooi vindt.Om het geheel een beetje te breken,heb ik er een oranje streepje op geschilderd.Het effect van de koplampen is nu anders.
    Bedankt voor je complimenten en ik wacht met smart op jouw foto's.Ik denk niet dat tegen zal vallen.Gezien de staat waarin jij bezig bent met je truck.Ik zie ze tegemoet.
    gr Marcel.
     
  11. Guest

    Guest Guest

    wil jouw truckfamilie er nog een broertje bij??

    ik heb ter adoptie een bakwagen van mercedes staan :lol:
     
  12. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Hehehehe,wat moet ie op brengen dan?En wat zit er dan bij?
    gr Marcel.
     
  13. Guest

    Guest Guest

    truck regelaar accu en servos
    en lichtset

    allezz hardstikkuh nieuwe


    richard :lol: :lol: :lol:
     
  14. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    En voor hoeveel als ik vragen mag?Stuur anders even een PB.
    Maarre.........heb jij ook een probleem met inloggen????Je bent nu ineens 'gast'!!!
    gr Marcel.
     
  15. rottierood

    rottierood

    Lid geworden:
    21 jul 2004
    Berichten:
    1.124
    Allebei de rucks hebben nu een eigen onderkomen.Ik heb voor allebei de trucks een vervoersbox gemaakt.Op maat nog wel.De klep zit aan de voorzijde,en ik kan zo de truck eruit schuiven,en ook weer erin.Achter de wielen zitten schuine blokjes om er voor te zorgen dat ze niet aan de rol gaan tijdens het vervoer.In de box van de Mercedes zit een plankje voor de accupacks en de oplader.De antennes van de trucks kan ik er zo af schroeven.
    Voor de racetrailer heb ik een soort 'krat' gemaakt.Zou ik een hele dichte kist maken dan is het geval helemaal niet te tillen.

    Allemaal van afval hout.
    gr Marcel.
    [​IMG]
    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina